• Dit is de belgische inzending voor junior eurosong 2009. Laura - Zo Verliefd.

    Linkje, ik vind der echt geweldig. (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Nicol schreef:
    (...)nee
    ik staar ;D

    Oke
    probeer dan eng te kijken
    enger dan haar, dan mag je vast ook naar Oekraine. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik kom niet uit belgië, maat toch volg ik het, want het nederlands junior songvestival vind ik enorm saai. Maar ik zelf vind leukra haar liedje niet zo heel geweldig. Het nummer van Thomas vond ik het beste! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat meisje woont maar 5 kilometer ofso van mij vandaan, als het niet minder is :'). Zat soms bij mij op de bus! En weetje, ik denk nog dat we meer kans maken als anders. Want meestal winnen altijd van die schattige,jonge kindjes.

    Irgendwann schreef:
    Dat meisje woont maar 5 kilometer ofso van mij vandaan, als het niet minder is :'). Zat soms bij mij op de bus! En weetje, ik denk nog dat we meer kans maken als anders. Want meestal winnen altijd van die schattige,jonge kindjes.

    Inderdaad, altijd al volgens mij? Nuja, ik weet niet. Maar ik vond ook wel, Junoior Eurosong is echt speciaal iets voor kinderen, dus zou ik het spijtig vinden als iemand van 15 ofzo wint.
    Laura is goed (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Floodlight schreef:
    Manou en Thomas hebben meegedaan aan Zo is het maar één: de Cup. Op Ketnet. En ik vond ze allebei slecht. En ik vind Laura ook slecht. Maar ze maakt een kans want kleine kindjes worden altijd gekozen op Eurosong. :X
    Ik heb het dus niet echt op Eurosongforkidskandidaten, want nadat ze winnen, hoor je bijna niets meer van ze.
    Alleen Trust van twee jaar geleden vond ik echt goed. En X!nk natuurlijk, maar de rest, nee bah!

    Ghaha, ik vind eigelijk best veel van die kanidaten goed. Dalton Sisters maken bv oook nog steeds veel muziek hoor, maar die nummers zie je op studio 100 tv enzo. Waar ik dus best vaak naar kijk, ghaha. Nee, als ik me verveel vooral. Maar vond je Bab niet goed dan? En Oliver, en Max met voor eeuwig, dat nummer vind ik na ik weet niet hoeveel jaar nog steeds goed . :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Inderdaad, altijd al volgens mij? Nuja, ik weet niet. Maar ik vond ook wel, Junoior Eurosong is echt speciaal iets voor kinderen, dus zou ik het spijtig vinden als iemand van 15 ofzo wint.
    Laura is goed (nerd)

    Het is best wel goed dat ze gewonnen heeft. Want me haar had België in mijn oge toch ook de grootste kans om is verder te graken dan één van de laatste plaatsen ><" Altijd is bij zo'n wedstrijd toch van die landjespolitiek (':

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 22:29 ]

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Het is best wel goed dat ze gewonnen heeft. Want me haar had België in mijn oge toch ook de grootste kans om is verder te graken dan één van de laatste plaatsen ><" Altijd is bij zo'n wedstrijd toch van die landjespolitiek (':

    Ja, dat is waar, van dat landjespolitiek. & De andere kanidaten van België, ik vond er nog wel 2 goed, maar niets dat opvalt of speciaal genoeg is om te winnen, vind ik.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ghaahaha, dat is waar. Maar de rest was helemaal niet speciaal ofzo. Ik vond Manou ook wel goed, en Thomas ging er ook mee door, maar zei zouden nooit veel punten score,
    denk ik . (A)


    België scoort nooit. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stereotype schreef:
    (...)

    België scoort nooit. ^^

    Oh jawel,
    niet pessimistisch worden (N)


    Some people make the world special just by being in it

    Bleh. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind dat Laura een hele mooie stem heeft. Ik kan niet geloven dat ze maar 10 jaar is. Naast Laura vond ik Manou ook heel goed. TNT kon er ook nog mee door.

    Noah98 schreef:
    Ik vind dat Laura een hele mooie stem heeft. Ik kan niet geloven dat ze maar 10 jaar is. Naast Laura vond ik Manou ook heel goed. TNT kon er ook nog mee door.

    Manou & Laura :9~
    TNT vond ik niet echt zo speciaal, maar ze waren niet slecht :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Beschamend gewoon.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat kind heeft misschien een mooie stem, maar haar liedje zuigt zwaar en zij zingt de zinnen op de verkeerde moment...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vond iedereen ontzettend slecht zingen tegenover Laura..

    Hup Laura!
    Nu maakt België eindelijk eens een goede kans. _O_

    (Alhoewel Olivier ook niet slecht was.)


    Let the Night embrace you