• Dit is de belgische inzending voor junior eurosong 2009. Laura - Zo Verliefd.

    Linkje, ik vind der echt geweldig. (A)


    Some people make the world special just by being in it

    :9~ Ik vond haar de beste, maar ze kijkt zo raar, altijd met slappe oogjes o.o


    Only losers can act the way you do

    Ik vind haar eigenlijk heel vaak vals zingen, niet mooi dus. =/

    Pjotr woont een paar straten verder dan mij en ik heb hem als is in het echt gesproken vorig jaar omdat hij een goede vriend is van iemand dat twee jaar geleden in mijn klas zat en Thomas is de beste vriend van een goede vriendin van mijn broer. En zoals je net zei: Bab, Oliver en Max waren goed. Ik blijf nog altijd van dat liedje van Max houden :9~


    Only losers can act the way you do

    Casually schreef:
    Pjotr woont een paar straten verder dan mij en ik heb hem als is in het echt gesproken vorig jaar omdat hij een goede vriend is van iemand dat twee jaar geleden in mijn klas zat en Thomas is de beste vriend van een goede vriendin van mijn broer. En zoals je net zei: Bab, Oliver en Max waren goed. Ik blijf nog altijd van dat liedje van Max houden :9~

    Oliver is mijn klasgenootje, al drie jaar. :9~

    Casually schreef:
    :9~ Ik vond haar de beste, maar ze kijkt zo raar, altijd met slappe oogjes o.o

    Idd,
    Toen ze won zei ik tegen mijn vader dat het haar precies niet kon schelen en dat ze hélemaal niet blij was..


    Let the Night embrace you

    Vre-
    se-
    lijk.


    Net zo erg als die Lisa, Amy en Shelley uit NL ofzo.


    -

    Ze is gewoon de beste.

    Ik weet niet wat dat is
    Maar ik vind onze inzendingen altijd slap
    en dat we niet winnen is half daaraan te danken
    en half aan die landjespolitiek die hier al eerder genoemd is
    Daar krijg ik zo de wiebes van :X
    Dan krijg je steeds zo'n liedje in een taal dat je niet snapt
    Lekker toch :X


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik vind dat kind zo verwaand. Hoe ze soms kijkt.
    Sepp 'n Sigi waren veeeeeeeeeel beter :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind die Laura zo schattig en dat liedje ook + ze heeft echt een goede stem dus van mij mocht ze zeker winnen _O_

    Ik heb op Laura gestemt (krul)
    Ik vind ze kei-goed ;p


    - hoi ;D

    xMelodic schreef:
    Ik vind dat kind zo verwaand. Hoe ze soms kijkt.
    Sepp 'n Sigi waren veeeeeeeeeel beter :Y)

    iewl
    ik vond dat zij vals zongen ;d


    - hoi ;D

    Irgendwann schreef:
    Dat meisje woont maar 5 kilometer ofso van mij vandaan, als het niet minder is :'). Zat soms bij mij op de bus! En weetje, ik denk nog dat we meer kans maken als anders. Want meestal winnen altijd van die schattige,jonge kindjes.

    Haha, ze woont in Berlaar heikant hé? Een vriendin van me ziet altijd dat jongetje waarvoor dat liedje is geschreven :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Irgendwann schreef:
    Dat meisje woont maar 5 kilometer ofso van mij vandaan, als het niet minder is :'). Zat soms bij mij op de bus! En weetje, ik denk nog dat we meer kans maken als anders. Want meestal winnen altijd van die schattige,jonge kindjes.

    Ze woont tog in berlaar, niet?


    - hoi ;D

    ik vind ze zo schattig ^^
    ik heb zelfs op haar gestemt,want ze is toch vertederend,met die schommel en dat gehuppel,ik zit er dan echt zo 'ooooh ^^ kijk hoe lief ze is'
    alleen mag ze idd wat meer lachen (:
    en haar oogjes staan idd slap,maar daar kan zij niet aan doen he (:

    x


    everybody needs a song.