• Ik meen het, kijk zo vaak is hij niet thuis want hij woont al op zichzelf, maar als zijn vriendin dus weg is voor haar werk komt hij altijd hier. En dan maakt hij mij het leven zuur. Omdat ik zijn pc heb ingepikt heb, denkt hij dat hij het recht heeft om met me mee te kijken, en hij zit de hele tijd kut te lachen, en me vreselijk grijnzend aan te kijken, oftewel hij wil een schoen naar zijn hoofd, hij wacht er gewoon op totdat ik zo boos ben dat ik hem ga slaan. Of echt met iets naar zijn hoofd gooi. En dat word over een kleine anderhalf maand al vader, het gedraagt zichzelf nog als een kind.

    Mensen wie wil ook broers uitmmoorden?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 19:23 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ben broerloos, maar niet kleinezusjesloos -__-


    Just a simple "I love you" (:

    Ikkeikkeikkeikke :'DD mijne is kinderachtig en een moederskindje :'DD


    Destroy what destroys you.

    ik ben dol op mijn broers dus ik doe niet mee (:


    -

    Gha, ik wil dat, maar ik hoef het niet zelf te doen. Dat doet myn andere broer wel. Net zaten ze te vechten, kei grappig. (yeah)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik haat mijn broers!
    Jan is gewoon hartstikke irritant en veels te chagrijnig. En Bram is gewoon een kinderachtige klootzak. ><'
    Zelfs ik ben al volwassener dan die twee!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb geen broer. :')

    Ik heb geen broer, maar een zusje D:. Soms is het een kutkind, maar we hebben ook wel onze leuke tijden hoor :')


    I don't need words to feel those lips.

    Soms wil ik dat wel eens.
    Maar eigenlijk hou ik ook wel van hem dusjaa.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ik doe helemaal met je mee ik heb een broer die 18 is maar jij gedracht zich als een 5 jarige. en loopt mij de heletijd te kleinere de zak gelukkig heb ik nog een broer van 21 die wel normaal is maar dat was vroeger ook wel anderes zeg:S

    xx

    Ik weet hoe je je voelt.
    Mijn broer is nu 17 en soms echt f'cking irritant,
    maar toch hou ik van hem:$

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 22:38 ]