• Ejj!!


    Ik heb een heel iritant probleem.
    Ik mag van m'n ouders namelijk niet naar concerten!
    Ik vind het zo frustrerend!
    Ik heb al veel mensen hier gezien, die even oud of zelfs jonger zijn dan mij!
    Dan vind ik het echt zielig...

    Waarom mogen jullie van jullie ouders?

    Zomaar?
    Of moet je er iets voor doen?

    Help me ajb, iets vinden hoe ik m'n ouders kan overhalen, om toch mijn idolen aan het werk te kunnen zien...

    Ps: Eigenlijk werkt niets.. Moeilijke ouders, dus^
    Maar, ik kan maar proberen, cker?

    Alvast Bedankt! ^

    Uhh.. Praten..??
    Mijn ouders vertrouwen mij, zolang ik maar met 1 iemand ben.
    Maar het handigst voor jou lijkt mij gewoon praten, of je legt een weddenschap. Of je vraagt een vriendin mee, dan zeg je gewoon iets in de zin;"Zij is bij me, wat kan mij nou overkomen?" ofzo. [mijn nutteloze hulp ¬¬]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik mog normaal ook nooit maar ik ben toen bij men tante en oom gaan zeuren en toen gingen hun mee entoen vonden men ouders alles okejj als er maar een volwassene bij zat en een paar vriendinne konden toen ook mee:D:D:D


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    iemand ouder(volwassen) meenemen drm moch ik op men 12 na de tmf-awards! nu ben ik 13 en na lang zagen mocht ik met men bf naar werchter boutique! haar stiefpa heeft ons weggebracht en vo de rest wrn we alleen:D vrg gwn->als iemand ouder meemag die gng verantwoordelijk heid heeft kan er toch nix mis gaan??

    en als je echt alleen met vrienden wil-> komaan ma en pa der staat om de 5voet bodyguerds! euhm ehbo mense politie der kan nix gebeure!


    XxMe


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mijn ouders weten het wel als ik iets heel graag wil..En dat maak ik dan ook erg duidelijk,Ik gedraag me veel liever enzo,Dan zien ze dat je het echt wilt zegmaar.xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Praten er over met je ouders en zeg dat je met vriendinnen gaat of dat een ouder mee gaat.

    maar aan de ene kant snap ik het wel sommige ouders zijn heel beschermend een vriendin van mij mocht 4 maart niet alleen en haar vader moest dus mee en ik ben even oud als haar en mag wel gewoon alleen.

    en 14 juni moch zij ook alleen als haar vader mee ging. terwijl ik gewoon mog blijven slapen

    dus het ligt er ook wel aan wat voor ouders je hebt en in wat voor omgeving je bent opgegroeid

    Nja ik şocht niet naar 3 maart ,,,
    maar omdat ık zo ongelukkig was mocht ik op 13 juli wel gaan...
    Xx


    I changed.

    Heej!!
    Voor ik naar het concert van Tokio Hotel op 3 maart mocht moest ik eerst een goed rapport halen, misschien niet zo'n origineel voorstel maar je kan altijd eens proberen... Wat ook misschien helpt is echt constant depri rondlopen waar je ouders bij zijn en echt tonen dat je megagraag wil gaan.. Probeer misschien ook een deel van het ticket zel te betalen.. Hopelijk ben je iets met deze tips! XxXx

    Mijn ouders weten dat ik concerten geweldig vind, maakt niet uit van wie. Dus mag ik ook wel, maar op deze leeftijd willen ze altijd wel mee. Ze zijn nogal overbezorgd. Dus als je je ouders nou gewoon voorstelt of ze dan met je mee gaan, zodat ze kunnen zien dat er niks raars is. Misschien vertrouwen ze je dan en laten je de volgende keer wel alleen gaan. En trouwens zo erg is het niet met ouders bij je, er zijn daar genoeg ouders.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    mijn ouders veretrouwen mij en wetren dan ik nooit met ee nvreemde mee zal gaan :O
    zeg dat vee lmensen van jou leeftijd mogen en dat je ouders je meer vrijhein en vertrouwn moeten geven (ofso x'D)en dat je het niet eerlijk vind
    Succes(H)X.x


    don't Worry...Be gay.

    Ik mocht gewoon. Ja mijn ouders vertrouwen mij ook wel, maar bij beide concerten waar ik heen ben geweest was mijn moeder er gewoon bij. Dus vraag anders of je mag als één van hun erbij is.
    Succes
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik mocht ook gewoon; Ik keek eens heeeel lief en zei dat ik het allemaal super goed zou regelen enzo dat er zeker niets ergs kan gebeuren enzo (want ja; mijn ouders denken altijd dat daar Pedofielen enzo rondlopen) En dan mocht het. Ik zou ook gewoon alles goed regelen en helemaal het uur en zo perfect dat ze niks meer kan opmerken wat slecht is. Ik hoop dat je hier iets mee bent, Succes!! (flower)


    Tanya is de beste.