• Ja sorry hoor,ik zou dus nu naar de kermis moeten gaan,want ik heb om 7 uur met iemand afgesproken maar mijn vader wil dus nog eerst van alles doen en dat pik ik dus niet want dan kom ik te laat.En hij maakt me nu uit voor van alles en nog wat en ik zit hier nu dus echt te janken.Hij schreeuwt en scheld en ik kan dit niet langer aan

    help me


    Lalalalalalalala.

    (...)
    DAT HOP IK VOOR JE :Y)
    ANDERS KOM IK JE KLAPPEN :Y) MET MIJN MUIS OP HET BEELDSCHERM :Y) x'D



    BITCHHOOFD SERIEUS IK LIG DUBBEL x'D


    Lalalalalalalala.

    Ik vind dat zoo niet leuk voor je ='(
    En wat is het probleem van al die mensen..?

    Maar de kermis was echt lowl x'D
    <33


    bla bla bla

    Hmmm, goodluck meis. Mijn pa doet dat ooknogwelleens, dan opéens als ik weg moet is het: kun je even de afwas doen, je kamer opruimen en dit dat zus zo. En als ik het waag om een grote mond te geven dan ben ik oppeens lui en mag ik helemaal niet meer weg.
    Ouders sucken :|
    Ben je trouwens nog weg gekomen gister?


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    (...)


    BITCHHOOFD SERIEUS IK LIG DUBBEL x'D

    kuthoofd:W x'D


    don't Worry...Be gay.

    Aagh, wat kut voor je! En dat meen ik, ik heb ook een vriendin en toevallig heet haar zusje ook Siham.^^ Nou goed, die vriendin van mij die wordt thuis geslagen enzo, en ik vindt het echt zielig voor haar, want haar vader slaat haar met stok(!) Bij haar komt het waarschijnlijk omdat ze geldproblemen hebben, want ja, die kleding die wij tegenwoordig dragen, draagt ze niet. Ik vind het echt zielig voor haar, ze is ook een van mijn beste vrienden, was een van mijn beste vrienden, nu heb ik ruzie met haar, vraag me niet waarom.-.-'

    Maar misschien helpt het als ik vraag waarom je vader zo doet? Hebben jullie ook soms geldproblemen thuis? En hij is toch marrokaans.xD
    Soms ligt het aan de leeftijd, en soms dat hij vroeger ook mishandeld is.
    Ik hoop dat ik je hiermee kan helpen, zoniet, vind je dit echt een kutbericht, dat weet ik.x'D



    ok

    (...)


    BITCHHOOFD SERIEUS IK LIG DUBBEL x'D


    don't Worry...Be gay.

    Liefde aan je pa!
    We love your daddy!!
    Oke, dat gaat gewoon té ver! Iemand heeft het fucking moeilijk thuis, en jij vind dat leuk? Val dood, alsjebliefd, vuile kut slet, en ook die andere die het allemaal zo leuk vinden. Zijn jullie dan echt zo fucking harteloos en triest? Dit soort dingen zeggen jullie wel allemaal stoer op het forum he? Maar zeg het dan ook gewoon fucking in iemands gezicht, dat kan je meteen een paar klappen verwachten. Ik heb er gewoon geen woorden voor...

    @Siham. Heel veel sterkte enzo, en misschien kan je tijdelijk naar een vriendin?