• Ik ben echt soms zo kwaad,Ik vraag bij mijn quizjes reacties en dan maken bijvoorbeeld 10 mensen hem en dan geeft maar 1 iemand een reactie en de rest niet terwijl je vraagt om reacties! Echt dom -.-

    Hebben jullie dat ook? Dat je vraagt dat mensen een reactie willen plaatsen maar dat vervolgens niet doen -.-

    Bwa, bij sommige laat echt iedereen (die een acount heeft) een reactie
    Maar dat zijn er dan ook maar 8 of zo (en dan hebben 9 mensen heb gemaakt, ik dus, om te zien of je wel het juiste uit komt).


    Live life limitless.

    wel iri omdat ik van bepaalde mensn wéét dat ze ze lezen maar gwn effe geen berichtje wille late
    x

    wel iri omdat ik van bepaalde mensn wéét dat ze ze lezen maar gwn effe geen berichtje wille late

    x

    Ik vind da ook heel stom. Ik zet bena altijd een reactie, zeker als het gevraagd wordt...


    Got up on the wrong side of life today

    Ik vind da ook heel stom. Ik zet bena altijd een reactie, zeker als het gevraagd wordt...


    Ik ook, alleen niet bij elke quiz, de laatste van die serie, ik ben zelfs nummer 4 bij top reageerders.


    Live life limitless.

    jep
    heel irritant... maar wat ik eigenlijk nog irritanter vind is van die mensen die gwn op uitkomsten drukken... dan kan je niet zien hoeveel mensen hem gemaakt hebben, en dus niet of hij een beetje populair is en of je nog moet verder gaan. Ik vind het namelijk niet egt geweldig leuk om steeds te moeten schrijven voor 1 persoon ofzo:S


    I am an idiot, I move.

    Ja, tamelijk irritant. Ik ken het: Dan kijk ik bij de uitkomst wie hem allemaal gemaakt heeft en verwittig ik die mensen ook als er een nieuw deel is. {Ik ben veel te aardig, I know (A)} En dan schrijf ik bij de 'verwittiging' iets in de aard van: "Kan je nu een reactie geven, want ik weet graag wat je ervan vindt." Naja, wat denk je? Geen reactie. -_-"

    xX



    gbeurt dt bij jouw ook al o.o


    WAAROM ZIJN SOMMIGE MENSEN ZO IRRITANT -.-?

    en hoeveel werk is het om even 'verder' te typen??
    ik vind dat soort mensjes egt vaagXD


    I am an idiot, I move.

    Ik ben echt soms zo kwaad,Ik vraag bij mijn quizjes reacties en dan maken bijvoorbeeld 10 mensen hem en dan geeft maar 1 iemand een reactie en de rest niet terwijl je vraagt om reacties! Echt dom -.-

    Hebben jullie dat ook? Dat je vraagt dat mensen een reactie willen plaatsen maar dat vervolgens niet doen -.-


    Jep zo vaak maaoke andes zou ik zo eens 100 reacties moeten krijgen en dan flipt mijn mail ook, Dat doet het nu al maar oke..

    Maar oke het is wel kut ja,

    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    en hoeveel werk is het om even 'verder' te typen??
    ik vind dat soort mensjes egt vaagXD



    Ze ZIJN ook vaag ;)

    Ik heb dat ook áltijd...
    Dan maken zóveel mensen je quiz en dan krijg je echt zó weinig die een reactie posten.
    Dan denk ik ook van 'uhmpff!' Doe ik dit nou voor jan lúl ofzo?
    We willen gewoon wat waardering zien voor ons harde werk (a)


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ik heb dat ook áltijd...
    Dan maken zóveel mensen je quiz en dan krijg je echt zó weinig die een reactie posten.
    Dan denk ik ook van 'uhmpff!' Doe ik dit nou voor jan lúl ofzo?
    We willen gewoon wat waardering zien voor ons harde werk (a)


    Inderdaad.'

    Heb ik ook en wat het vervelende voor die mensen is, je kan zien wie er geen reacie achter laat.
    Maar zet gewoon een reactie als je de quiz volgt >.<


    bla bla bla

    Daarom zet ik dus altijd reacties, behalve als de quizlet suckte, wat 999/1000 niet het geval is...


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik ebn dan echt boos zeg,Die domme kutkiphoofden weten dan toch ook wel dat een iemand een reactie wil!