• Ik ben echt soms zo kwaad,Ik vraag bij mijn quizjes reacties en dan maken bijvoorbeeld 10 mensen hem en dan geeft maar 1 iemand een reactie en de rest niet terwijl je vraagt om reacties! Echt dom -.-

    Hebben jullie dat ook? Dat je vraagt dat mensen een reactie willen plaatsen maar dat vervolgens niet doen -.-

    Ze worden boos als het bij hunzelf gebeurd,Ja, als hun geen reactie zetten bij mijn serie dan ik ook niet bij hun hoor >.<

    Ik zet altijd bij het laatste deel van een Serie een reactie. Niet als ik nog maar in de helft van alle delen zit ofzo. (:
    x

    me too

    ik vind het jammer dat er niet meer mensen zijn die de moeite doen om reacties te plaatsen =( dan maak je 'n quiz en dan krijg je er geen reacties op.. is n beetje lullig :/

    ik eb da ni veel maar als je zo vraagt ofda ze eerlijk willen zijn over uw serie dan doen ze da nie en ik vind da ge ook ni veel ebt aan die reacties waar gwn 'verder' of 'weiter' instaat

    irritant .. :S
    luiheid

    Ja,dat heb ik ook. Dan is die quiz al 20 keer gemaakt en maar 5 mensen met een reactie. En dan meestel ook nog alleen maar verder ofzo..


    Music is the new sex

    Heb ik ook hoor Sgat!
    Weetje... jij maakt zelf ook mijn Quizen, en er maken ongeveer 20 mensen die.
    En, een heel pak laten dan geen reactie achter.
    Sja, ik meld dan Bv alleen aan die mensen die een reactie achter laten dat er een nieuwe Quiz is...
    Weetje, trek het je gewoon niet aan!
    Je Quizen zijn geweldig, en ik ga altijd een reactie laten ;)


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Waarom zou je een reactie moeten plaatsen. Ik vind altijd het getal van hoeveel mensen hem hebben gemaakt al goed
    en wat moet ik dan zeggen? Verder? x']

    Ik denk dat iedereen dat wel heeft... (A)
    Maar soms als jemeerdere delen achter elkaar hebt ben je zo int verhaal verdiept datje gewoon vergeet een reactie achter te laten..
    ten minste dat heb ik soms... :P

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    uhu echt dat suckt


    Take My Hand Take A Breath ...

    ja vet stom..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik zet altijd bij het laatste deel van een Serie een reactie. Niet als ik nog maar in de helft van alle delen zit ofzo. (:
    x

    dat doe ik ook, maar als er egt een heel mooi deel bij zit zet ik er vaak ook wat onder.
    ik vind het egt irri als mensen geen reactie geven als je een vraag stelt over de serie of dat als je een vraag stelt mensen alleen maar verder typen(A)
    maar goed, ik kan mensjes best moeilijk gaan dwingen een reactie te zetten.


    I am an idiot, I move.

    bij mij ook, k heb iemand en die maakt bijna al mijn series en dan laat ze maar op 1 tje ene reactie elke keer, soms is da echt raar


    everything you imagined, and more...

    Jaa bij mij ook wel eens hoorr maar ook een vriendin van mij zij dat oo ik haat het altijd om een reactie te zette dat vind ik nutteloos -.-''


    ...

    ja idd xD
    maar er zijn een paar mensen die niet aangemeld zijn/geen account hebben die hem maken.
    maar je kunt ook gewoon opzoeken wie het wel hebben gemaakt xD
    gewoon op het plaatje van de uitkomst klikken en dan kun je erachteraan gaan^^
    klinkt behoorlijk lullig, maar het werkt wel xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Mijne is onderhand 100 x gemaakt de eerste deel en heb maar 3 reactie's
    ik vind dat zoo stom hea je weet niet eens hoe de mensen over het verhaal vinden of quiz ofsoo