• De stelling van vandaag luidt:
    Leraren mogen niet 1 dag van tevoren een toets opgeven, al zijn het maar 10 woordjes.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    uhuu en idem voor steekproeven. zonder opgeven dus!
    ik heb daarmee de eerste onvoldoende van het jaar gehad, voor mijn eerste toets!
    en dan zegt ze ook nog 'hadden jullie moeten leren'
    Stom viswijf.


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Volgens mij mag dat sowieso niet. In ieder geval niet bij ons. Daar MOET het een week van te voren opgegeven worden. En er zullen altijd onverwachtse komen, maar das ook weer anders x]. Dus kortom;; mee eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Happysnail schreef:
    Tien woordjes vind ik niet zo erg, want dat is gewoon een SO, maar als ze een repetitie een dag van te voren op gaan geven, vind ik niet dat dat kan.


    In time we hate that which we often fear.

    helemaal mee enns het is ook soms zo erg verveelend


    You Lack Hatred

    Mee eens. Leraren snappen geloof ik niet hoe het is om huis-en leer werk op te krijgen voor ongeveer 6/7 vakken per dág. :|


    You move me ......... Kurt

    Als het maar 10 woordjes zijn vind ik het niet erg. Maar het mogen er dan ook niet meer dan 10 zijn :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Volgens mij is dat zelfs wettelijk bepaald maar zal ik wel eens ff nakijken.


    muziek altijd overal

    Eens, ik moet me ook mentaal voorbereiden (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Haha mee eens :Y)

    *kreeg gister weer toevallig zo een duitse toets -.-*


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Nee, mag niet. Dan heb je haast geen tijd om te leren. Het moet minimaal 1 week van te voren. (A)


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Eikes! Ik had dat bij Latijn!
    HATELIJK GEWOON!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Helemaal mee eens o.O
    Want misschien heb je die avond wel iets belangrijkers te doen...Daarom moeten ze het optijd zeggen 8D

    Eens, want je leert het beste als je een week van te voren begint en 2 dagen van te voren niks meer eraan doet -niet dat ik dat doe:"D-


    If you want me to listen, whisper...

    Compleet mee eens! Ik kan het krijgen van die domme leerkrachtn! =D


    Wish me luck with love

    10 woordjes kun je toch wel in een dag leren..


    I live for the applause, you will die for it.