• Ja, er belde toenet iemand aan, op verzoek van de gemeente, om te komen vragen of we een hond hebben o.o
    Like, waar slaat dát in hemelsnaam op? Hebben die mensen niks beters te doen? ._.
    Anyway, hebben jullie al eens zo'n gestoorde mensen voor jullie deur gehad?

    FreePeace schreef:
    (...)
    Bij een vriend van me broer stonden ze ook een keer.
    "Wij komen jezus brengen."
    "Ja, zet hem maar in de tuin." Toen heeft ie de deur dicht gedaan. Geweldig.

    OHMYGOD DAT IS GENIAAAL 8D

    Nee nog nooit gehad. Gelukkig maar. Vraag me eigenlijk af waarom ze dat bij jou komen vragen. IK bedoel...wat gaat dat die mensen aan..Dat ze zich met hun eigen zaken moeien.

    Noah98 schreef:
    Nee nog nooit gehad. Gelukkig maar. Vraag me eigenlijk af waarom ze dat bij jou komen vragen. IK bedoel...wat gaat dat die mensen aan..Dat ze zich met hun eigen zaken moeien.

    Dat vroeg ik me dus ook af x,x

    Hm. wij werden elke dag gebeld door hetzelfde energiebedrijf, en steeds zeiden we nee, maar ze bleven bellen .__.


    Destroy what destroys you.

    Ja, voor hondenbelasting checken ze dat. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    mo0nXlo0n schreef:
    Word hier regelmatig gecontroleerd. Bellen ze bij je aan& luisteren ze aan de deur of ze geblaf horen. Nbd.

    Huh? Waarom moeten ze dat weten dan? Als jij een hond wil hebben moet je dat toch lekker doen?
    En zit er belasting op een hond?!
    Hahahahahahaaa

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 17:34 ]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    nee zo iets heb ik nog nooit gehad


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    niej daarover maar had wel eens 2 mannen in net pak, die prezen hun godsdienst helemaal de hemel in -.-


    Second star on the right and straight on till morning

    Gekehoofd schreef:
    (...)
    Huh? Waarom moeten ze dat weten dan? Als jij een hond wil hebben moet je dat toch lekker doen?
    En zit er belasting op een hond?!
    Hahahahahahaaa


    Ja Hondenbelasting en dan mag je je hond niet eens loslaten en moet je de poep zelf opruimen-.-' En een kat mag wel bij ons in de tuin komen en zitten poepen, en die eigenaren doen er niets aan. Waar gaan we naar toe in dit land?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat doen ze voor de hondenbelasting.


    -