• Omgosh, ik ben zó blij!
    De albums lagen al bij de mediamarkt hier in Groningen. Dus ik vragen bij de infobalie of je ze al mee mocht nemen. Zegt die kerel ja en duwt het album in mn handen! Dus ik heb hem nu, en kan morgen ook nog eens de ketting ophalen en ik krijg een gratis poster! :'D

    En nu ben ik heel blij! :'D

    En sorry, dit moest ik ff kwijt (A)

    Edit:

    Mensen. Nu ik erover nadenk. Mag dit eigenlijk wel? Ben ik nu niet illegaal bezig ofzo? x'D
    Want zo voelt het een beetje.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 18:05 ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    OMFG!!!
    Dat mag toch normaal gezien niet?
    De extrazone waar ik de deluxe versie heb besteld daar komt dat morgen pas aan


    I need you like a heart needs a beat

    Als het goed is wordt die van mij morgen bezorgd, maar ik ben pas om 5 uur thuis =[


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik ga em morgen ochtend halen :D
    van me moeders geld
    omdat ik bijna jarig ben :Y)
    en dan mag ik ook nog de
    superdeluxeversie (:
    whiehie kapsones
    heerst
    :9~


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik krijg die morgen pas las ik net in mijn mail maar ik moet wel stage lopen -.-'

    omg :o !!!!
    ik ben vandaag de fnac en de free recordshop binne geweest in de hoop dat hij er al lag , maar jammer genoeg ng niet >< morgen ga ik hem meteen na school halen!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik denk dat dat in principe niet mag.Maar dan is die verkoper in de fout jij niet!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ga hem niet kopen, denk ik.


    Never run out of reasons to smile...

    Raar, hij zou toch pas vanaf 2 oktober gekocht / verkocht mogen worden? ;o Ik ga hem morgen halen, maar op het pasje met die 5 euro voorbetaling staat dat je um pas vanf 5 oktober kan halen ._.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 18:34 ]


    Het is je Fred

    En?
    is hij goed? (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Ephemeral schreef:
    Raar, hij zou toch pas vanaf 2 oktober gekocht / verkocht mogen worden? ;o Ik ga hem morgen halen, maar op het pasje met die 5 euro voorbetaling staat dat je um pas vanf 5 oktober kan halen ._.


    Ja, idd. Dat zag ik ook al op het pasje staan! Ô.o
    Maar, hij lag hier vandaag dus al. En die kerel zei dat hij morgen overal in NL te koop is. Dus ik zou het morgen gewoon alvast proberen met dat pasje :p


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Alysse schreef:
    En?
    is hij goed? (krul)


    Ik vind van wel! Ik was erg bang dat hij tegen zou vallen, omdat ze de hele tijd riepen dat ze zo anders zouden gaan klinken, maar je hoort nog heel goed dat het TH is. Ik kreeg zelfs tranen in mijn ogen bij een liedje x'D


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Normaal mag dat niet. :'D
    Lucky you! :Y)


    Let the Night embrace you

    Ik ben zo jaloers op iedereen die de cd al heeft!
    Hoe duur is ie? Ik wil m ook.

    Micaiah schreef:
    Ik ben zo jaloers op iedereen die de cd al heeft!
    Hoe duur is ie? Ik wil m ook.


    dat is een goede vraag...ik wil ook weten^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I don't know + fijn voor je :'D ik ga 'm toch niet kopen denk ik.