• Omgosh, ik ben zó blij!
    De albums lagen al bij de mediamarkt hier in Groningen. Dus ik vragen bij de infobalie of je ze al mee mocht nemen. Zegt die kerel ja en duwt het album in mn handen! Dus ik heb hem nu, en kan morgen ook nog eens de ketting ophalen en ik krijg een gratis poster! :'D

    En nu ben ik heel blij! :'D

    En sorry, dit moest ik ff kwijt (A)

    Edit:

    Mensen. Nu ik erover nadenk. Mag dit eigenlijk wel? Ben ik nu niet illegaal bezig ofzo? x'D
    Want zo voelt het een beetje.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 18:05 ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik krijg hem morgen, maar ben de hele middag met Tara in Denbosch dus kan hem waarschijnlijk savonds laat pas voor het eerst echt helemaal luisteren :'D. Maar eigenlijk officieel mag hij je die cd niet meegeven nee, maar hij wilde je waarschijnlijk gewoon blij maken :'D. Dus wees maar blij zou ik zeggen, want normaal mag dat volgens mij ook niet (krul). En nee, jij bent niet illegaal, want jij hebt hem niet verkocht aan iemand voor de release datum :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik was vanmiddag nog in groningen ;o misschien heb ik je onbewust wel gezien haha (A)


    -

    Jij hebt geluk. Ik had dat ook eens toen ik een film wilde huren. Kreeg ik die ook een dag eerder mee dan die eigenlijk uitkwam.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    IK HEB EM! WAS ER VROEG & NIET ILLEGAAL BIJ VANOCHTEND DUS IK BEN WSS EEN VAN DE EERSTE OP DE WERELD MET HET ALBUM (yeah)!

    en ja, hij is vet goewd!:Y)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    IK HEB HEB OOOOOOOK <3 ik ben nu de engelse versie aan het luisteren , ik zit aan world behind my wall <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    snif , phantomrider ;o te mooi !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ga downloaden en morgen halen!^^


    -

    Ze hebben mij de engelse versie opgestuurd.
    modderfokkers.


    blame the bully.

    AndreasHudec schreef:
    Ik krijg hem morgen, maar ben de hele middag met Tara in Denbosch dus kan hem waarschijnlijk savonds laat pas voor het eerst echt helemaal luisteren :'D. Maar eigenlijk officieel mag hij je die cd niet meegeven nee, maar hij wilde je waarschijnlijk gewoon blij maken :'D. Dus wees maar blij zou ik zeggen, want normaal mag dat volgens mij ook niet (krul). En nee, jij bent niet illegaal, want jij hebt hem niet verkocht aan iemand voor de release datum :'DD


    Fieuw. *raar handgebaar* Nu is Marit opgelucht:Y)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    IK heb hem ook!!
    Die met de Duitse cd en dvd(H)
    OMG, IK BEN ZOOOO BLIJ=)
    En en en, ik vind het op cd veel mooier dan die youtube versies:Y)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 17:20 ]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik ook :Y)


    Het is je Fred

    xHUMANOIDx schreef:
    (...)

    Ik vind van wel! Ik was erg bang dat hij tegen zou vallen, omdat ze de hele tijd riepen dat ze zo anders zouden gaan klinken, maar je hoort nog heel goed dat het TH is. Ik kreeg zelfs tranen in mijn ogen bij een liedje x'D

    ghaha, heb daarstraks zelf het album gekocht, ik vind het geweldig :'d


    Some people make the world special just by being in it

    Willom schreef:
    Ze hebben mij de engelse versie opgestuurd.
    modderfokkers.


    Laat me raden,

    bol.com?


    -deze dame kreeg de engelse superdeluxe ipv de duitse ><-


    -

    i know ik dacht van die komt morgen toch pas uit ? maar hij lag gisteren dus al in heel veel winkels op 3 plaatsen bij mij in de stad ook al maar ik heb mijn loon pas nu net T_T dus ik moet hem morgen kopen


    A Noble was Born in Chaos