• Amélie Eloise Poulain is een Franse hoer die verhuist naar België, samen met een vriendin. Amélie wordt echter betrapt op het gebruiken van drugs, prostitutie en het stelen van kleine dingen, waardoor ze in een meisjes jeugdinstelling wordt gestopt. In het begin kan ze het niet aanvaarden, maar wanneer ze de meisjes beter en beter leert kennen, wil ze hun verhalen gaan publiceren. Ze wil alle meisjes hun verhalen op papier zetten en de wereld laten weten hoe het is om als hen door het leven te gaan. De naam van haar boek is; Life Stories, each unique.

    De vijftien meisjes;

    * Mebel Abigail Bale - 17 Jaar
    * Brodie Rose Dixon - 18 Jaar
    * Lea Amore Alexander - 16 Jaar
    * Maane van der Kamp - 17 Jaar
    * Faith NightRose - 19 Jaar
    * Atlantis Debarvue - 17 Jaar
    * Harley Quinn - 19 Jaar
    * Mary Elenor James - 17 Jaar
    * Bloom Tayson - 17 Jaar
    * Destiny Hope Hunter - 15 Jaar
    * Josephine Mullock - 18 Jaar
    * Alléy Priceless - 18 Jaar
    * Isis Taylor - 19 Jaar
    * Jasey Grégoire - 17 Jaar
    * Charlie Yvonne Boulay - 17 Jaar

    De twee Bewaaksters/Begeleidsters;

    * Kate Julia O'lordy - 27 Jaar
    * Scarlett O'Hara. - 27 Jaar

    Ohja, het verhaal speelt zich af in 2009 - het heden dus.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 21:02 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam; Bloom Tyson
    Leeftijd;17
    Geboortedatum;17-08-92
    Levensverhaal;
    Bloom Tyson ging met haar 'vrienden' naar Aruba,Het verlegen meisje werd alleen in haar hotelkamer achtergelaten en opgesloten.Ze is op zoek gegaan naar vervoer en belande in de handen van een loverboy,Pijnlijke jaren gingen voorbij tot ze eindelijk naar weer terug naar huis mocht.Op het vliegveld werd ze betrapt op Drugs en moest 3 jaar de bak in.Naar 3jaar wouden haar ouders niks meer te maken met haar hebben en is haar moeder een tijdje later verongelukt.Haar vader gaf haar de schuld dat haar moeder dood was en sloeg haar.Bloom liep weg en gebruikte weer drugs en is een tijdje hoer geweest,totdat iemand haar naar een jeugdinstelling bracht.Daar...Daar is Bloom nu nog steeds

    XoxO

    Foto :

    http://www.indifun.com/wp-content/uploads/2009/08/Mila-Kunis-360x500.jpg

    die andere foto was vn een meisje die ik nie ken dus dit is goeie xD

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 19:26 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Marihuana schreef:
    Dan wil ik dat Ik, Mebel en Lea, het smexy gevaarlijke kippengroepje zijn :3
    En voor de rest mag niemand er bij x3

    Het is goed, jullie mogen het vriendenkliekje zijn :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat heeft iedereen toch met meiden die drugs gebruiken oO Wéés origineel mensen!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    WACHT. IK WIEL ORIGIENIEL ZIJN.
    Brodie Rose Dixon, had een konijn en een vis, en die liet ze samen neuken waardoor er konijnvisjes ontstonden. Die konijnvisjes werden aggresief opgevoed waardoor ze iedereen vermoorden, als Brodie er niet was. Dus iedereen noemde daardoor Brodie gek. Daardoor ging ze met haar konijnvisjes iedereen die haar in de weg stond opruimen. Waardoor ze haar in een jeuginstelling stopten, samen met haar konijnvisjes die nu niemand meer kwaad doen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Origieniel genoog? :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    WACHT. IK WIEL ORIGIENIEL ZIJN.
    Brodie Rose Dixon, had een konijn en een vis, en die liet ze samen neuken waardoor er konijnvisjes ontstonden. Die konijnvisjes werden aggresief opgevoed waardoor ze iedereen vermoorden, als Brodie er niet was. Dus iedereen noemde daardoor Brodie gek. Daardoor ging ze met haar konijnvisjes iedereen die haar in de weg stond opruimen. Waardoor ze haar in een jeuginstelling stopten, samen met haar konijnvisjes die nu niemand meer kwaad doen.

    Oké, dat is origineel, maar het moet nog werkelijk zijn jij daar. Je elementen zijn te fictie :') Sorry hoor ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Oké, dat is origineel, maar het moet nog werkelijk zijn jij daar. Je elementen zijn te fictie :') Sorry hoor ><


    Oke, nu origineel en werkelijk zijn :]
    EUHHM.
    Brodie Rose Dixon werd de allereerste tiener serie moordenaarster. Ze vermoordde iedereen die haar in de weg stond, of die gewoon arrogant was tegen d'r. Dat deed ze al sinds haar 12e, en het kostte de politie wel 4 jaar om haar te pakken. Maar toen ze eenmaal gepakt werd kwamen ze achter de waarheid, ze deed het uit opdracht van een andere gast, een russische gek, die haar anders zou vermoorden. Dus daarom hebben ze Brodie in een jeugdinstelling gestopt.

    Zo goed? :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Mary Elenor James
    Leeftijd; 17
    Geboortedatum; 12-02-1992
    Levensverhaal; Mary's vader stierf toen ze nog maar negen jaar oud was. Haar moeder raakt hier door in een depressie en kan niet meer zorgen voor haar. Daarom gaat Mary bij haar tante wonen, maar zij geeft niets om Mary en laat haar op straat leven. Mary maakt de verkeerde vrienden. Het gaat slecht met haar. Zo wordt zo op een zondag nacht opgepakt door de politie wegens brandstichting. Daarom zit Mary nu in de instelling


    It's all for you, my butterfly.

    Marihuana schreef:
    (...)

    Oke, nu origineel en werkelijk zijn :]
    EUHHM.
    Brodie Rose Dixon werd de allereerste tiener serie moordenaarster. Ze vermoordde iedereen die haar in de weg stond, of die gewoon arrogant was tegen d'r. Dat deed ze al sinds haar 12e, en het kostte de politie wel 4 jaar om haar te pakken. Maar toen ze eenmaal gepakt werd kwamen ze achter de waarheid, ze deed het uit opdracht van een andere gast, een russische gek, die haar anders zou vermoorden. Dus daarom hebben ze Brodie in een jeugdinstelling gestopt.

    Zo goed? :]

    Jup, die is origineel en kan nog waar zijn ook. Dankje :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Graag gedaan ^^ En ik ben gewoon origineelheid itself.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb nog steeds 6 mensen nodig!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 18:59 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik heb nog steeds 7 mensen nodig!

    Mag ik ook nog andere mensjes verzinnen?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Mag ik ook nog andere mensjes verzinnen?

    Wil je misschien nog even wachten? Rond 20 à 30 na 7 laat ik je volledig je gang gaan, oké? :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BTW: Zou iedereen nog eens een foto van zijn personage willen uploaden?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam; Destiny Hope Hunter
    Leeftijd; 15
    Geboortedatum; 4-11-1993
    Levensverhaal; Destiny, is het engelse woord voor het lot. De naam die mijn ouders hebben gegeven. Mijn lot is prostitutie. Voor mij was het normaal. Vanaf dat ik klein was maakte pappa foto's van mij naakt. In bad of als ik mijn kleren aan deed voor naar school. Maar die onschuldige foto's liepen uit op fotoshoots. Ik had er geen problemen mee. Ik dacht dat het 'normaal' was. Ook dat ik 's avonds werkte en betaald werd voor seks. Maar toen ze ons bordeel binnen stormde merkte ik dat alles behalve normaal was. en dankzij mijn 'normale' activiteiten zit ik hier.
    zo goed?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.