• De uitleg van de story staat in deze topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=44410

    Ik heb nog een paar rollen vrij.
    Beste vriendin Kimberly (lief meisje)
    Tweede beste vriendin Kimberly (bitch)
    Make-upartist
    Beste vriendin van de jongens van TH
    zelf verzonnen rollen mogen ook, die verwerk ik er wel in, in het verhaal ;]

    Info:

    Naam?
    Leeftijd?
    Woonplaats?
    Uiterlijk?
    Foto?
    Like?
    Dislike?
    Karakter?
    Tekstje?
    Rol?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 14:35 ]


    I've been dying to save you

    Rol: Beste vriendin van de jongens van TH *later vriendin Bill?*

    Naam: Ilse Brünchen
    •Leeftijd: 18Jaar bijna 19.
    •Woonplaats: Berlijn
    •Uiterlijk: Blond haar, Blauw/groene ogen. 174M lang, slank postuur
    •Foto: Ilse Brünchen
    •Like: lolly's&kauwgom, Uitgaan, Tokio hotel, Jongens. shoppen
    •Dislike: Mensen die denken dat ze alles zijn.
    •Karakter: aardig,Spontaan.Betrouwbaar.Behulpzaam.zorgzaam,nieuwsgierig, oversekst, kan een bitch zijn.
    •Tekstje:

    Hey mijn naam is Ilse Brünchen. Ik ben 18 jaar oud en over een paar weekjes word ik 19!. Mijn hobby's zijn muziek luisteren. zingen en paardrijden. en natuurlijk Gek doen met mijn beste vrienden. en knuffelen/spelen met mijn honden. Ik slaap vaak bij mijn beste vrienden. dat komt omdat mijn ouders zelf nooit thuis zijn. maar ik ben het wel gewent hoor!. Owja. Stiekem heb ik een oogje op Bill. al bijna 1 jaar niet verder vertellen he?. want ik durf het niet te vragen dadelijk lacht hij me uit ofzo! niet dat hij dat doet. maar als nog. Gelukkig is hij er nog niet achter gekomen.

    xIlse

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 18:41 ]

    •Naam? Joy Jamé
    •Leeftijd? 18
    •Woonplaats? Berlin
    •Uiterlijk? bruin haar,meestal in hge staart, bruine ogen, volle lippen, 1.59, 45 kg.
    •Foto? http://photo.sing365.com/music/picture.nsf/Kate-Voegele-photo/AA730BFA839EE3DB48257350000C4EA2/$file/Kate+Voegele.jpg
    •Like? zingen, dansen, koken.
    •Dislike? poetsen, opruimen, leugens.
    •Karakter? altijd eerlijk, simpel, geniet van het leven
    •Tekstje?
    allowa everyone ^^
    Ik ben Joy Jamé 18 jaartjes jong, Ik woon sinds mn 4 de in berlijn omdat mijn ouders des tijds vanuit frankrijk (marseille) naar berlijn zijn verhuis omdat mijn vader een betere baan had gekregen. IK woon op dit moment in een small flatje samen met mijn hondje ozzie. Ik studeer mode en fotografie aan de universiteit en speel oppas voor mijn zusjes.
    maar het eten staat aan te branden dus ik moet gaan doei doei

    x



    •Rol? beste vriendin ofzo (misschien vriending Georg)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 19:03 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Rol; Beste vriendin van de jongens van TH
    Naam? Carolina Cohen
    Leeftijd? net 19 geworden
    Woonplaats? Berlijn
    Uiterlijk? zie foto.
    Foto? http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20080922/293.1conrad.lauren.092108.jpg
    Like? The guys.
    Dislike? Haters, bitchy meisjes
    Karakter? Ze is zachtaardig maar kan kattig uit de hoek komen.Ze is een goede sudente.Ze houdt erg veel van muziek en speelt al sinds haar 6de piano.
    Tekstje? Op haar 14de is Carolina uit Loitsche verhuist.Ze moest haar beste vrienden achterlaten maar toch zijn ze steeds beste vrienden gebeleven.Dankzij Tom & Bill heeft ze ook Gustav en Georg ontmoet.En nu kunnen ze niet meer zonder elkaar.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 18:22 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    •Naam: Kim
    •Leeftijd: 18 Jaar
    •Woonplaats: Berlijn [Duitsland]
    •Uiterlijk: Zwart haar,Moerasgroene ogen en slank postuur.
    •Foto: Plaatje
    •Like: Milkshakes,Vrienden en Muziek.
    •Dislike: Haters,Mensen die overdrijven.
    •Karakter: Lief,Behulpzaam,Serieus.
    •Tekstje: HoOii! Ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud. Ik heb zwart haar met wat rode plukken der in en moerasgroene ogen,ik heb ook best een slank postuur maar dat betekent niet dat ik niet van eten hou want ik ben gek op eten en drinken. Ik hou ook van vrienden,familie en muziek. En ik haat mensen die alles heel overdreven aanpakken enzo. Ik woon trouwens in Berlijn,in Duitsland..en het is best stoer af en toe maar meestal niet. Maar ik ga hoor,doei! <3
    •Rol: Als vriendin Georg kan,dan graag =]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 18:38 ]

    Tweede beste vriendin Kimberly (de bitch) of Visagist.

    Naam; Shae Jones.
    Leeftijd; 17 -mag veranderd worden-
    Woonplaats; Magdenburg.
    Uiterlijk; Bruin/blond haar, bruine ogen, volle lippen.
    Foto; Shae.
    Like; Fotoshoots, met make-up rommelen, surfen en discussies.
    Dislike; Bad hairday, smerig eten, mensen met een onaangename lichaamsgeur.
    Karakter; Nieuwsgierig, beheerst, humoristisch maar toch zó arrogant.
    •Tekstje; Ik heb zo'n gevoel dat je mijn zeer interessante leven wilt bestuderen? Net zo nieuwsgierig als ik dus. Wel, mijn naam is May, of Lee. Het is maar net wat jij mooier vind. Ik ben geboren op de datum 30-O5'92, in Chelsea Victoria, Australië. Op mijn zevende verhuisde ik naar Engeland, Bolton. Daar bleef ik tot mijn veertiende, waar ik mijn beste vriend Danny Jones ontmoet heb. Nu ben ik 17 jaar, en woon dus drie jaar in Duitsland. Jammer genoeg is het contact tussen mij en Danny verwaterd, ik wil hem graag weer zien..
    Buiten school doe ik modellenwerk. Fotoshoots en visagie is echt mijn ding, ik vind het leuk om te doen. Ook surfen is echt mijn passie. Ik doe het al sinds mijn vierde, in Australië kon je heerlijk surfen! Verder heb ik een fotografisch geheugen, en that's all you have to know.
    Rol; Zie bovenaan bericht.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 19:18 ]


    a figment of your imagination

    •Naam? Sam(antha) Millaird
    •Leeftijd? 18 bijna 19
    •Woonplaats? berlijn
    •Uiterlijk? donker blond haar, bruin/groene ogen, 1.70.
    •Foto? Sam
    •Like? mensen pesten(op een leuken manier), praaten, en eten
    •Dislike? SPINNEN:|, en vies eten(groenten dus)
    •Karakter? aardig, vrolijk, betrouwbaar, trots, grappig. (kan er niet tegen als mensen boos op haar zijn)
    •Tekstje? hoihoi. ik ben Samantha maar zeg maar Sam of Sammy, ik kom eigenlijk uit amerika maar ben naar berlijn verhuist met me'n moeder, ik ben donker blond maar als ik iets dom's zeggen mensen toch weer dat ik een dom blondje ben, wat ik dus echt niet ben.
    verder ik houd er van om bij me'n vrienden tezijn, bij familie niet zo omdat ik en mijn moeder niet zo'n goede band hebben.
    maar dat was het wel.

    •Rol? het liefst Beste vriendin van de jongens van TH, maar als dat niet kan neem ik wel een anderen:')

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 19:00 ]


    To The Stars Through Adversity

    •Naam? Skye Opinion
    •Leeftijd? 18
    •Woonplaats? Amsterdam
    •Uiterlijk? Bruin haar, bruine ogen, slank
    •Foto?
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/Abbey-hoes.jpg
    •Like? Foto's maken. Shoppen. Computeren. Bioscoop met vrienden
    •Dislike? SCHOOL. Ruzie
    •Karakter? Lief, aardig, kan heel arrogant zijn. en eigenwijs
    •Tekstje?
    Hee!
    Ik ben Skye!
    Blub.
    •Rol?

    Goede vriendin van Bill?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 19:11 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.