• Dit moet je gewoon zien voorals ze bezig zijn over wat ze zouden doen als ze niet beroemd geworden zouden zijn, hylarisch.

    http://nl.youtube.com/watch?v=4oOJ7uIMk88

    Dit heb ik van het profiel van LieftxTom .


    Live life limitless.

    (...)

    Inderdaad. En moeten we dat wel aan jou toevertrouwen??


    Hééé; Tuurlijk :Y) Als ik het doe; is het klusje snel geklaart en heeft zij snel haar hersens terug! (Y)


    Tanya is de beste.

    (...)

    Jaa 100% zeker, ik heb hem het laats gezien..OhOOw.. in Georg's stripclub

    *niet dat die bestaat ofzo*


    Misschien heeft Tom ze mee genomen?? Hij zal gedacht hebben: ik had toch nood aan nieuwe


    Live life limitless.

    (...)

    Misschien heeft Tom ze mee genomen?? Hij zal gedacht hebben: ik had toch nood aan nieuwe


    Haha; deze vind ik geweldig!


    Tanya is de beste.

    (...)

    Misschien heeft Tom ze mee genomen?? Hij zal gedacht hebben: ik had toch nood aan nieuwe


    Whaha, jaa met myn mooie hersentjes ervan door gaan ...

    (...)

    Hééé; Tuurlijk :Y) Als ik het doe; is het klusje snel geklaart en heeft zij snel haar hersens terug! (Y)


    Ja heb je een broer of zo?? Anders zou ik het toch eerst aan hem vragen. Of nee, met jongens heb je toch maar alleen last.
    Zo zei een vriendin eens: jongens je kunt niet met ze en dan moest ik aan vullen en ik: en euh nee dat was het.


    Live life limitless.

    (...)

    Whaha, jaa met myn mooie hersentjes ervan door gaan ...


    Gaan we met ons allen ze terug veroveren bij Tom? :'D


    Tanya is de beste.

    (...)

    Gaan we met ons allen ze terug veroveren bij Tom? :'D


    Jaaa ik ga meeeeeeeeeeeee !

    (...)

    Whaha, jaa met myn mooie hersentjes ervan door gaan ...



    Dat is wel stout he of heeft Bill ze misschien, en heeft hij ze cadeau gedaan aan Tom of Georg om Tom te betalen.


    Live life limitless.

    (...)

    Ja heb je een broer of zo?? Anders zou ik het toch eerst aan hem vragen. Of nee, met jongens heb je toch maar alleen last.
    Zo zei een vriendin eens: jongens je kunt niet met ze en dan moest ik aan vullen en ik: en euh nee dat was het.


    Jha; ik heb een broer, twee zelfs :Y) Maar ik kan het beter. :'D Ik pak gewoon een hamer en begin die wc aftebreken. (cool)


    Tanya is de beste.

    (...)

    Jaaa ik ga meeeeeeeeeeeee !


    Ik blijf toch thuis, veel reis plezier he.


    Live life limitless.

    (...)


    Dat is wel stout he of heeft Bill ze misschien, en heeft hij ze cadeau gedaan aan Tom of Georg om Tom te betalen.


    Whaha yaa myn hersentjes zyn ook een hoop geld waard, [:

    (...)

    Jha; ik heb een broer, twee zelfs :Y) Maar ik kan het beter. :'D Ik pak gewoon een hamer en begin die wc aftebreken. (cool)


    Ouder of jonger?? Want tja jongere moet je het zeker niet toe vertrouwen en misschien kunnen ze je helpen.


    Live life limitless.

    (...)

    Ik blijf toch thuis, veel reis plezier he.


    Jaaaaaa; en we komen terug met goed nieuws; HERSENS! xD


    Tanya is de beste.

    (...)

    Ouder of jonger?? Want tja jongere moet je het zeker niet toe vertrouwen en misschien kunnen ze je helpen.


    Ouder .. :P


    Tanya is de beste.

    (...)

    Jaaaaaa; en we komen terug met goed nieuws; HERSENS! xD


    Ben benieuwd op Tom ze terug geeft !