• Dit moet je gewoon zien voorals ze bezig zijn over wat ze zouden doen als ze niet beroemd geworden zouden zijn, hylarisch.

    http://nl.youtube.com/watch?v=4oOJ7uIMk88

    Dit heb ik van het profiel van LieftxTom .


    Live life limitless.

    (...)

    Het gaat ons lukken! Ik zie ons al aankomen bij Tom; in onze pyama & dan een bord met: "Wij willen de hersenen terug!!" :'D en dan Tom; 'huh?'


    Whaha, en als hy ze niet wil geven,geven we hem de kieteldood (baby)

    (...)

    Het gaat ons lukken! Ik zie ons al aankomen bij Tom; in onze pyama & dan een bord met: "Wij willen de hersenen terug!!" :'D en dan Tom; 'huh?'


    Ik zie zijn kop al. Hahahahahahaha. Maar dan werken haar hersenen toch niet zo goed he. Of ze werken gewoon niet goed bij hem.


    Live life limitless.

    (...)

    Whaha, en als hy ze niet wil geven,geven we hem de kieteldood (baby)


    Haha; dan zal hij wel moetten.


    Tanya is de beste.

    (...)

    Ik zie zijn kop al. Hahahahahahaha. Maar dan werken haar hersenen toch niet zo goed he. Of ze werken gewoon niet goed bij hem.


    Inderdaad; ze werken niet goed bij hem :'D Tom en hersenen... Gaat in dit geval niet goed samen. xD


    Tanya is de beste.

    (...)

    Inderdaad; ze werken niet goed bij hem :'D Tom en hersenen... Gaat in dit geval niet goed samen. xD


    Nee inderdaad, daar zat ik ookal aan te denken. Maar het zijn dan ook wel de beste hersenen he en als hij daar dan niet over weg mee kan. Waarom de beste hersenen nou ze zijn van een meisje.


    Live life limitless.

    (...)

    Inderdaad; ze werken niet goed bij hem :'D Tom en hersenen... Gaat in dit geval niet goed samen. xD


    Tsjaa tegen Tom werken myn hersentjes idd ook niet,

    Goed gezegt! :'D


    Tanya is de beste.

    En ik weet niks om te zeggen.:(:(:(:(


    Live life limitless.

    Whaha nee ik ook niet !!

    Ik ook niet; ik ben vrij dood.


    Tanya is de beste.

    Ik ben hersendood [:

    Ik ook niet; ik ben vrij dood.


    Ik heb kei veel reacties op topics geplaatst heb er vandaag al meer dan honderd geplaatst goed he. Wat een reactie.


    Live life limitless.

    Ik ben hersendood [:


    Tja je moet je hersenen snel vinden he.


    Live life limitless.

    Hihi;

    & Volgens mij komt mijn broer thuis. (cool)


    Tanya is de beste.

    Eigenlijk zouden wij ook een groepje moeten op richten samen met DutchStar of zo iets die daar straks hier ook op zat. Je weet wel zoals dat popu groepje.


    Live life limitless.