• Ík heb een super lekkere muziek leraar ^^
    KLIK.
    Hij heet Gerben :3 Geen flauw idee hoe zijn ouders op die naam kwamen maargoed. XD
    Gerben Lodder ^^ tik maar in by hyves ;x mar dn krijg je alleen een niet zo heeel smexxy plaatje, maar bij die link wel n_n
    Nog iemand een smexxy leraar? n_n

    [ bericht aangepast op 3 okt 2009 - 11:11 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een leerkracht Wiskunde vind iedereen zo'n lekkerding, nou ik dus niet hoor o.o. hij's zo leluk. voor de rest heeft mijn leerkracht gitaar wel iets, maar echt sexy neh, geen enkele :'D

    Ja, dit is echt raar dat ik dit zeg. Maar mijn geschiedenis leraar is best lekker. :X


    Het is je Fred

    myn leerkracht engels van vorig jaar.
    En van mijn andere school die van Godsdienst en een stagair van Fysica. Ik had trouwens een liefdesbrief naar die van Fysica gestuurd en hij vond dat grappig en kwam my een zoen op myn wang geven? Ik kon hem gaan aangeven voor ongewenste weet ik wa .


    :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Hij heeft een beetje een rare kin. :')

    Ik had eerst een stagiare drama, met half zwart, half blond haar. Hij was geweldig.


    we were young but we were blind.

    Gatverdamme.


    I'd rather go naked than wear fur.

    OMG hij is cute ik had ook een lekkere Gymleraar hij is zoo leuk ik dee nooit mee met gym xD maar hij vond het niet erg hij ging dan naast me zitten en praten en hij lachte heel vaak met mij( oke mischien weard maar hij is gewoon sexy )

    hij was ook zooo lief en leuk en alles hier effe een foto KLIK oke hopenlijk kent niemand hem hier anders schaam ik me dood xD

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    In mijn dorp woont ook een man die Gerben noemt, meen ik.
    En neen, dat heb ik niet.

    Mijn muziek leraar die heet toevallig Gerwin ofzo :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    de gymleraren bij mij op school zijn wel knap.
    mijn gymleraar die ik nu heb is nog maar 25 ofzo. als hij niet jonger is. (:


    It's not the same without you.

    Decoy schreef:
    Mijn muziek leraar die heet toevallig Gerwin ofzo :9~

    OHO. Stiekem heet die van jou ook Gerben i.p.v Gerwin :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ephemeral schreef:
    Ja, dit is echt raar dat ik dit zeg. Maar mijn geschiedenis leraar is best lekker. :X

    Als jij dát raar vind, dan ben ik nog raarder want ik was zelfs een hele tijd in looooooove met die gast :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alysse schreef:
    myn leerkracht engels van vorig jaar.
    En van mijn andere school die van Godsdienst en een stagair van Fysica. Ik had trouwens een liefdesbrief naar die van Fysica gestuurd en hij vond dat grappig en kwam my een zoen op myn wang geven? Ik kon hem gaan aangeven voor ongewenste weet ik wa .


    :9~

    WHAHAHA. Tanya toch o.o
    Je gaat het toch niet uitlokken en hem dn aangeven? :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bijna elk meisje smelt weg van mijn wiskunde leerkracht meneer Maes. [Jonas Maes] en hij nog eens grappig en tof ook. (:


    You'll never dream alone. <3

    Ehm, hij is niet ècht smexy ofzo.
    en Gerben is een leuke naam
    :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Geen sexy leerkrachten, maar vorig jaar hadden we een stagair voor LO, en die was echt hot. :9~


    None but ourselves can free our minds.