• Ík heb een super lekkere muziek leraar ^^
    KLIK.
    Hij heet Gerben :3 Geen flauw idee hoe zijn ouders op die naam kwamen maargoed. XD
    Gerben Lodder ^^ tik maar in by hyves ;x mar dn krijg je alleen een niet zo heeel smexxy plaatje, maar bij die link wel n_n
    Nog iemand een smexxy leraar? n_n

    [ bericht aangepast op 3 okt 2009 - 11:11 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tranquillity schreef:
    Mijn gymleerkracht valt op zich wel nog mee (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Heb precies hetzelfde... mijn gymleraar van mijn oude school was eigenlijk toch best wel... sexy :9~
    Eerste indruk was toch wel... vreemd, eerlijk gezegd. Ik stond zo in BH in de kleedkamer, een beetje melig te zijn -want tja, zo ben ik- en dan loopt een meisje de kleedkamer binnen, doet daarbij de deur zegmaar wijder open dan nodig is om naar binnen te lopen... op het moment dat ik maf sta te dansen op zo'n bankje. En wie loopt er langs en laat "toevallig" zijn blik naar binnenglijden? Je raadt het al (:
    Maar tja... mijn laatste les was dan ook weer zoiets; was me aan het omkleden, beetje sentimenteel aan het zuchten dat dit alweer mijn laatste gymles op het Gymnasium was... Gaat Naomi opeens: "Ahw, Jip, moet je hem dan niet eventjes een warm afscheid geven?"
    Ik: "Wat versta je daaronder?"
    Naomi: "Lekkere kleffe tongzoen, of zo. Hebben die apen uit onze klas ook nog eens wat om op te geilen."

    Omg Naomi. Omg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn leraar engels...<3 heb ook in een boekje over hem geschreven (ik schrijf eigenlijk alles op:P)... ben het nu aan het schrijven op quizlet:) natuurlijk wel de namen even veranderd ;)


    How about a shave...

    Mijn gymleraar is Smeexxyy


    I love BTR and One Direction!

    Uhm, ik weet het eigenlijk niet echt. Ik krijg igg les van 2 pedo's dus leuke school heb ik! haha


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Volgens mij niet echt.


    Food.

    Wij hebben bij ons op school nu een stage loper en geloof me, hij is zooo ontzettend knap. :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    bij mij helaas niet

    er zit maar 1 leekracht in onze school, de rest zijn allemaal leraressern

    ik kan m niet zien, de link doet t bij mij niet?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.