• Ja, ik mag sommige hier dan wel, maar jullie moeten écht kappen met het gezeik over de idolen. Het is laag om iemands idool bij een ruzie te betrekken, die idolen hebben namelijk geen ene fuck met jullie ruzie, deze site, of dit forum te maken. Wat ik nóg lager vind, is dat als iemand over je idool scheld, dat je zoiets dan terug doet. Wees volwassen, en verzin iets origineels ofzo, maar ga niet terug strijden met het idool wat de ander leuk vind. Als jullie MCR fans het kut en laag vinden als er over MCR word gepraat, doe het dan niet terug, en verlaag je niveau niet zo. Nogmaals: laat sterren buiten de ruzie's., bovedien, als jullie idolen gaan beledigen, maken jullie niet alleen de gene waar op dat moment een ruzie mee is kwaad, maar ook super veel andere.
    Zo, ik mag dan wel geen MOD zijn, maar ik voel me wél trots op mijn preek. :Y)

    En toen was iedereen stil?

    Die van MCR beginnen over de thuissitutie van Siham!! NEE! We beleding MCR niet! Die beginnen gewoon te zeiken over haar naam en haar thuissituatie!!


    Only losers can act the way you do

    Je hebt gelijk!

    xx

    Die van MCR beginnen over de thuissitutie van Siham!! NEE! We beleding MCR niet! Die beginnen gewoon te zeiken over haar naam en haar thuissituatie!!
    Indd, over een thuissituatie moet je gewoon zwijgen, en jullie beledigen MCR wél, en blijven de fans erook mee confronteren dat ze MCR goed vinden, zoals ze "MCR sletten" noemen. Er is écht heel veel over MCR gepraat, en dan niet positief, en als je dát niet gezien hebt, moet je écht naar de oogarts.
    En ik heb toch ook de MCR fans aangesproken? Dus, je hoeft je niet als enige aangesproken te voelen.

    (...)Indd, over een thuissituatie moet je gewoon zwijgen, en jullie beledigen MCR wél, en blijven de fans erook mee confronteren dat ze MCR goed vinden, zoals ze "MCR sletten" noemen. Er is écht heel veel over MCR gepraat, en dan niet positief, en als je dát niet gezien hebt, moet je écht naar de oogarts.
    En ik heb toch ook de MCR fans aangesproken? Dus, je hoeft je niet als enige aangesproken te voelen.
    Oke! Ik voel me niet als enige aangesproken! Ik heb toch niet gezien dat ze MCR hebben beledigdt! Ik was waarschijnlijk of! Maar van mij komt wel de MCR sletten maar ik beledig MCR daar niet mee!! Ze houden van MCR en dat mogen ze!! Ik zeg gewoon sletten er achter omdat ze gewoon over iemand haar naam enz... beginnen!


    Only losers can act the way you do

    (...)Oke! Ik voel me niet als enige aangesproken! Ik heb toch niet gezien dat ze MCR hebben beledigdt! Ik was waarschijnlijk of! Maar van mij komt wel de MCR sletten maar ik beledig MCR daar niet mee!! Ze houden van MCR en dat mogen ze!! Ik zeg gewoon sletten er achter omdat ze gewoon over iemand haar naam enz... beginnen!
    Als je niet gezien hebt dat ze MCR hebben beledigd, of zelf weet dat je offline was tijdens de ruzie, moet je niet zeggen dat ze dat nie tgedaan hebben. En dat van MCR sletten, je beledigd MCR daar niet mee, dat zeg ik ook niet, maar de fans wél. En dat je nou MCR ervoor hebt, is wel heel toevallig, vind je niet? En als je je niet als enige aangesproken voelt, begin dan niet over wat iemand anders zegt, want ik heb toch ook kritiek op hun?

    jajajaja...