• Wie heeft levensbeschouwing uitgevonden?

    Ik moet een samenvatting maken van een 7 pagina langen tekst. Ten eerste kan ik niet samenvatten.Dat heb ik nooit echt goed geleerd(ze zeggen me al de 10 jaar dat ik op school zit,dat leren we/ze je nog wel.Nou mooi niet dus).De enige manier hoe ik een samenvatting maak is: Persoon – tijd - wat hij/zij heeft gedaan

    Want dat is het enigste wat ik niet kan onthouden als ik een tekst lees(ik lees hem 1 keer en dan kan ik hem bijna letterlijk navertellen.Komt door mijn dyslectie).
    Maar dat is nier goed.Het moet een verhaaltje zijn.Kan ik net zo goed de hele tekst weer lezen.

    En het leuke is,die samenvatting moet in je eigenwoorden.Oftewel je kan niet gewoon de zinnen overschrijven.Wat ik altijd doe.Anders kan ze niet zien of je het begrijp,wat ik ook niet doe.Ik snap nooit iets van levensbeschouwing.

    Dus wie heeft levensbeschouwing uitgevonden.Ik ga die persoon serieus afschieten!

    Nog iemand met zulke leuke vakken/opdrachten?Of licht dat aan mijn school.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 17:13 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Over wat lb is en hoe het instaat enzo.Heb ik nooit begrepen.Maar ik ben goed in uit mijn enk lullen dus dat doe ik nu ook wel.

    Oké. Nog veel succes!


    Never run out of reasons to smile...

    dat vak bestaat op mijn school nieteens? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.