• A GOOD GIRLS GUIDE TO GOSSIP

    The Orange Hills University (fictief) in New York staat bekend om status. Alleen de beste van het beste worden toegelaten om te studeren op deze universiteit. Niet alleen talent, maar ook de hoeveelheid geld op je bankrekening of de status van je ouders bepalen of je wordt toegelaten tot deze school. Het is namelijk niet zomaar een universiteit, de school lijkt namelijk te draaien op de giften en gulle donaties van ouders die hun kinderen daar willen laten studeren. Het maakt niet uit wat uw zoon of dochter wil, als de kans er is dat Orange Hills je toelaat, slaat niemand die uitnodiging af.

    Met de beste docenten, een uitgebreide aanbieding van sporten en buitenschoolse activiteiten en een reusachtig netwerk van connecties die smachten naar nieuwe werknemers met een Orange Hill diploma, staat deze school aan de top van alle Ivy League scholen, maar of deze school die plaats nou verdient, dat moet nog blijken…

    Want wat je buiten de school bent, ben je binnen de school niet. Als iedereen geld en status heeft, maakt het niet uit wie nu het meeste bezit. Uiteindelijk koopt iedereen dezelfde Prada tas of draagt iedereen dezelfde Calvin Klein polo. Binnen de school is er een nieuw machtsspelletje ontstaan, gebaseerd op het naar beneden halen van je medeleerlingen. Het verspreiden van leugens, roddels en het openbaar maken van geheimen van anderen, om jezelf beter voor de dag te doen komen. Dit is hoe het werkt in Orange Hill, je bent wat anderen van je vinden, of het nu de waarheid is of niet… Is je karakter klaar om een masker op te zetten om zijn of haar toekomst te beschermen, of gaat het de strijd aan met de beruchte “Gossip Girl”, de nieuwskrant van de school die alles bloot geeft, behalve haar bronnen.



    Welcome to Orange Hills, gossipers!


    ORANGE HILLS

    Sporten: (alles is met audities • teamcaptain mag je reserveren)

    Croquet
    Polo
    Zwemmen
    Tennis
    Hockey
    American Football
    Basketbal
    Tafeltennis
    Boogschieten
    Schermen

    Overtige Teams:
    Debate Team
    Chess Team


    Clubs: (club leider mag je reserveren)

    De Nieuwskrant leider gereserveerd door Alexandrite
    Theaterclub (audities)
    Kookclub
    Orkest (audities)
    Robotics Club
    Community Service Club
    Religious Club
    Yoga Club
    Kunst Club
    Sewing/Fashion Club
    Photography Club
    Poetry Club
    Foreign Language Club
    Cheerleader Vereniging (audities)

    GOSSIP GIRL NEWSPAPER

    Wat ooit begon als een simpele nieuwsbrief, groeide uit tot de basis van al het kwaad in Orange Hills. Hierin kan je alles lezen over iedereen. Roddels, geheimen en meer worden allemaal in deze nieuwskrant openbaar gemaakt. Met een simpele druk op de knop lezen alle studenten mee met je grootste fouten en diepste gedachten. Anonieme spionnen lijken continue op misstappen te wachten. Het is maar beter om de schrijvers te vriend te houden, want ze zijn niet bang om chaos te veroorzaken op Orange Hills. Dit is de kans om je grootste vijand uit het veld te slaan, dus schrijf maar snel naar de Gossipers, want straks ben jij het volgende slachtoffer op de voorpagina.


    LIST
    naam
    Leeftijd
    Studie // waarom toegelaten tot Orange Hill
    Status op Campus
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis // (baan van ouders etc)
    Extra


    RULES

    Minimaal 200 woorden
    Geen perfecte personages
    Geen ruzie buiten de RP
    Alleen ik maak de topics aan
    Probeer minimaal 1 keer in de twee week posten
    Relaties worden pas besproken als ik het zeg
    Vragen stellen mag altijd!


    CAMPUS

    Orange Hills Vibes:

    Building 1, 2,

    Hallways 1, 2, 3, 4

    Classrooms 1, 2, 3

    Library 1, 2

    Dining Hall 1

    Green House 1, 2 (building in the back is Orange Hills) + more plants 1, 2

    Natuurlijk heeft de school ook een zwembad voor het zwemteam, een orkest oefenruimte en sportvelden voor de andere teams.

    Er zijn aparte vleugels waarin jongens en meiden slapen. Die van de heren is aan de noordkant en die van de dames aan de zuidkant. Na 20.00 is het verboden voor onbevoegden om je nog op één van de vleugels te bevinden. De slaapkamers zijn op verdieping 2 en 3, op de begane grond zijn er zit en studie plekken.

    foto's volgen

    Sinds de school gelegen is in hartje New York, is dit vanaf campus ongeveer het uitzicht
    foto 1, foto 2, foto 3 (het veld met het meer hoort nog bij de universiteit), het schoolgebouw staat ongeveer hier bij.


    ROLES

    female

    gereserveerd door Alexandrite (??? • Queens Right Hand, co-captain of the hockeyteam)
    gereserveerd door Alexandrite (??? • President of Gossip Girl Newspaper)

    male

    gereserveerd door Alexandrite (captain of the swimteam)


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Ik ben wel geïnteresseerd maar momenteel nog te druk bezig. Kan ik later eventueel nog inspringen?


    Mhm?

    Oeee count me in!!

    Zou ik een dame mogen die teamcaptain is van het meisjes hockeyteam? c:

    Mag ik een vrouw reserveren? Teamcaptain polo sport?

    I need me a mannn :Y) Football captain als het kan?


    El Diablo.