• Uch :/

    Die hadden wij dus vandaag, onaangekondigd dan nog. Nou even uitleggen: Wij hadden vanmorgen de eerste twee lesuren L.O. en opeens zei onze leerkracht dolblij; Jullie gaan vandaag de coopertest doen! Nou hallo, zeg dat dan wat op voorhand, we mochten namelijk mp3/iPod/GSM meenemen om muziek mee te luisteren. Ja, had ikd at natuurlijk niet mee, like; kon hij dat niet een beetje sneller gezegd hebben? En nu doen mijn benen echt verfuckt veel pijn ;/ En ik heb in totaal drie rondjes gestaptlopen. :Y)

    Cooper-test is; In twaalf minuten zo veel mogelijk rondjes lopen op een atletiek piste. Voor de meisjes van 13/14 jaar zijn dat 5 en half rondjes en voor de jongens van 13/14 jaar zes en half. En ik kan je zeggen dat dat echt vermoeiend + kut is.

    Nog mensen die soms zo'n tests moeten doen tijdens de lessen L.O.?

    xoxo'

    ik zou het morgen hebben, maar ik kan sinds vorige week nie tmeer lopen dus dat word hem niet.. [;


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    BoIsRawr schreef:
    Waarom mag jij je mp3/gsm en dat soort gedoe meenemen en wij niet? ._.
    Wij oefenen er op. Maar als ik uitgeput geraak, sta ik meestal achter een boom. En wanneer er een grote groep lopers komen, ren ik achter ze aan. :'D

    Onze school is daar best verschillend van mening in. Van de ene leerkracht mag dat wel en van de andere weer niet. Vorig jaar mochten wij dat ook niet, maar bij deze leerkracht dus wel ^^

    Wij mochten onze mp3 niet meenemen! ö Maar 'k heb de cooper-test eigenlijk maa 1 keer moeten doen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ahahah nou soms heb ik ook moeite hoor. :B
    Op zich kan je het best lang volhouden, als je maar rustig begint en een goed tempo houdt. :')

    Mja dat doe ik/probeer ik ook (: .. Maar wij moeten stretchen voor we beginnen en dat geeft mij loodbenen. Ofwel is dat door mijn rotte conditie.. Ja dat zal door mijn conditie zijn..


    VIP - Very Important Penguin

    Marshmellow schreef:
    Wij mochten onze mp3 niet meenemen! ö Maar 'k heb de cooper-test eigenlijk maa 1 keer moeten doen ^^.

    Wij moeten die elk jaar opnieuw doen ._.

    Hoeveel meter zijn die rondjes bij jullie?


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Hoeveel meter zijn die rondjes bij jullie?

    Een hele atletiek piste, zoiets dus -> klik

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Een hele atletiek piste, zoiets dus -> klik

    ._______________________________________.
    Wow.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij moesten normaal vandaag 30 minuten lopen, maar omdat het regende hebben we dat niet gedaan ;D best maar ;s

    Decadence schreef:
    Wij moesten normaal vandaag 30 minuten lopen, maar omdat het regende hebben we dat niet gedaan ;D best maar ;s

    30 minuten O.O, dat is echt wel veel ;o

    Conspiracy schreef:
    (...)
    30 minuten O.O, dat is echt wel veel ;o

    i know, de jongens in het 6de moeten er 40
    -suckers-

    ik heb geen l.o. dus jaa.. =3
    maar ik dat is volgens mij echt kut.. =3
    -heeft dat nooit hoeven doen-

    wy mogen niet eens lopen met ipod of gsm ofzo


    Some people make the world special just by being in it

    die hadden wij ook vandaag ;x

    weetje hoe saai
    ik ging gewoon heel rusitg lopen met Pepijn[/Mijn gay-Pall] en demi.

    haha

    van de gymlerares moet ik nu oefeningen doen oor mijn enkels [/ ik heb kapotte enkelbanden ;x]


    We can only learn to love by loving.

    ik heb volgende week de shuttlerun
    wel aangekondigd :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.