• Ja, Karin van THDST. En ik ben heel erg benieuwd of ze de moeite gaat doen hem te lezen. Veel van jullie zullen waarschijnlijk wel weten hoe ik inmiddels over haar denk.

    Een tijdje terug kwam ik erachter dat Karin vroeger een kennis van me was. Ik herrineerde me haar toen als een heel ander persoon en ik moest haar nu toch echt wat dingen kwijt, dus vandaar die mail.

    Ik hoop dat ze het fatsoen heeft om hem te lezen en om misschien zelfs wel wat terug te sturen.

    Wat denken jullie? Karin kennende zal ze het waarschijnlijk knoerhard negeren of niet?

    xx.

    EDIT: Karin is de beheerdsters van het Tokio Hotel Dutch Street Team, dan gaat er bij veel mensen misschien wel een belletje rinkelen. BTW dit is geen 'laten we karin uitschelden-topic' dat doe je dan maar op hyves ofzo.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 20:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    BoIsRawr schreef:
    Wie is dat? ;x


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Cherished schreef:
    Wat er is gebeurd:
    Ze wil bill n**ken terwijl ze 32 is en doet er alles aan bij hem te komen en gebruikt 't street team daarvoor [acties, waarvan zij dan t uiteindelijke ding aan ze gaat geven etc]

    =] dit is geen uitschelden, maar constateren van een feit


    Ik vind het nu al een dom wijf. Sorry hoor maar ik bedoel Bill zit denk ik niet te wachten op een 32jarige muts:S

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:21 ]

    Ze negeert je, of brandt je af.
    In dat geval back ik je up bby B]

    Dat mens verdiend het niet om een mailtje te krijgen.Ik haat haar.:Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ze leek me wel aardig op de fanmeeting in de efteling, maar ze is like oud... De beheerders van de CB hyves zijn ook oud maar teminste normaal..


    -

    ...Wat een aardige reacties. Neeh, ik ken d'r niet. Maar inderdaad, van wat ik zo lees, ze zal je negeren. En dat is niet aardig. :'D


    You move me ......... Kurt

    ;"X ik zag mijn naam staan dus ik dacht zo van wtf?:"X maar oké ;"D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 21:53 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:22 ]

    Bij mij reageert ze altijd binnen een dag terug..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Cherished schreef:
    (...)
    Pff ze is niet aardig. Daar heb ik nog heel wat shit over.
    Maar ok. xD

    W8! Bij die meeting gingen wij naar de wc, komen we terug zijn hun al een spel aan het spelen. Like, w8 op ons. En Karin deed toen wel raar idd, ik mocht haar niet zo. Alleen Linda is wel oké.


    -

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:22 ]

    Cherished schreef:
    :x ik zeg nix meer want dan ga ik hatelijk doen.

    Van mij mag je! XD


    -

    Ik ga haar woensdag ontmoeten hoe vind je die xD
    Ze komt naar Roermond voor het concert en daar ga ik ook heen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:23 ]