• Willen jullie zeggen hoe erg dat kan zijn.
    Geen vragen ofzo, gewoon het antwoord op hoe erg kan spelen met gevoelens zijn. wat is het ergste of het minst erge dat er kan gebeuren.

    En als je m niet snapt, zet dan gewoon helemaal niks. beantwoord mn vraag zoals jij m snapt.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 21:20 ]


    So far away..

    verschrikkelijk
    het kan je kapot maken in principe
    spelen met iemands gevoelens kan ervoor zorgen dat die persoon al zijn vertrouwen in mensen kwijtraakt, dat die persoon een trauma voor de rest van zijn/haar leven heeft
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Spelen met gevoelens..
    Afschuwelijk.
    En tegelijk laf.

    x


    Never run out of reasons to smile...

    Klote, dat is het gewoon.
    Je voelt je gebruikt, je voelt je waardeloos. Je gaat van binnen kapot. Jezus, wat haat ik dat gevoel. Ik ben daardoor zo geworden dat ik amper mensen kan vertrouwen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet het het zuigt, vooral als je op een gegeven moment niet meer weet wat mensen bedoelen. Probeer andere mensen gewoon zo min mogelijk te kwetsen. Anders kun je ze serieus erge dingen aan doen zonder het door te hebben. Terwijl jij denkt dat het niks ergs is wat je zegt/doet, kan het voor de andere net te veel zijn omdat er al meer gebeurt in iemands leven..
    weet nu soms echt niet meer wanneer ik iemand kan vertrouwen, daarom ben ik nogal gesloten.. En dat is echt gewoon slecht voor je.. Dan ga je alles opkroppen, gelukkig doe ik dat de laatste tijd iets minder :)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 21:25 ]


    rawr! I'm a pirate

    Afschuwelijk (:
    Ik heb het nog nooit meegemaakt, en wil het ook niet meemaken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Van erg tot dodelijk en alles wat er tussen in zit(voor degene met wie de er gespeelt word).
    Van laf tot schijluist en alles wat er tussen in zit(voor degene die het doet).
    Lichter aan hoe erg en wie je bent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Devoted schreef:
    Ik weet het het zuigt, vooral als je op een gegeven moment niet meer weet wat mensen bedoelen. Probeer andere mensen gewoon zo min mogelijk te kwetsen. Anders kun je ze serieus erge dingen aan doen zonder het door te hebben. Terwijl jij denkt dat het niks ergs is wat je zegt/doet, kan het voor de andere net te veel zijn omdat er al meer gebeurt in iemands leven..

    en als iemand met jou gevoelens speelt?.. denk je dan t zelfde?


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    en als iemand met jou gevoelens speelt?.. denk je dan t zelfde?

    hoe bedoel je denk je dan hetzelfde?


    rawr! I'm a pirate

    Afschuwelijk,
    ik heb het zelf wel nog nooit meegemaakt maar ik denk dat het verschrikkelijk moet zijn.
    De 'speler' wilt diegene gewoon kwetsen, dit doet hij/zij door 'onzeker' te zijn. Hij/zij weet het niet goed, zo gezegd. Eerst is hij/zij verliefd, dan weer niet, dan weer wel, dan weet hij/zij het niet meer enzovoort. Of hij/zij weet het gewoon niet dat hij/zij het doet. Dan kwets hij/zij iemand zonder het te weten, dan kwets hij/zij iemand héél hard.
    Voor de diegene met wie gespeeld word moet het verscheurend zijn, je houdt van iemand maar hij/zij veranderd altijd van gedacht. Op den duur ga je het zelf niet meer weten en ga je vanbinnen kapot.

    Zo denk ik dat het is (cat)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 21:32 ]


    Only losers can act the way you do

    kan echt kwetsen.
    Zoiets hoor je gewoon niet te doen, maar hoor mij spreken :x


    -

    even ter info sommige mensen hebben dat gewoon niet door

    ze weten gewoon niet dat die mensen in kwestie gevoelens hebben voor hun en beseffen niet hoe ze hen daarmee kwetsen ..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Starship schreef:
    even ter info sommige mensen hebben dat gewoon niet door

    ze weten gewoon niet dat die mensen in kwestie gevoelens hebben voor hun en beseffen niet hoe ze hen daarmee kwetsen ..


    das waar.. als ze zelf niet weten wat jij voelt..


    rawr! I'm a pirate

    xMelodic schreef:
    Spelen met gevoelens..
    Afschuwelijk.
    En tegelijk laf.
    x


    Happiness hit her like a train on a track

    Horrible.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dodelijk.