• Ja, Karin van THDST. En ik ben heel erg benieuwd of ze de moeite gaat doen hem te lezen. Veel van jullie zullen waarschijnlijk wel weten hoe ik inmiddels over haar denk.

    Een tijdje terug kwam ik erachter dat Karin vroeger een kennis van me was. Ik herrineerde me haar toen als een heel ander persoon en ik moest haar nu toch echt wat dingen kwijt, dus vandaar die mail.

    Ik hoop dat ze het fatsoen heeft om hem te lezen en om misschien zelfs wel wat terug te sturen.

    Wat denken jullie? Karin kennende zal ze het waarschijnlijk knoerhard negeren of niet?

    xx.

    EDIT: Karin is de beheerdsters van het Tokio Hotel Dutch Street Team, dan gaat er bij veel mensen misschien wel een belletje rinkelen. BTW dit is geen 'laten we karin uitschelden-topic' dat doe je dan maar op hyves ofzo.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 20:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Cherished schreef:
    HAHAA IK GA OOK 8D
    dat wordt zo gezellig x]

    Srsly ik ga me wel moeten inhouden, maar vuil kijken blijft een 'do'

    WACHT :|
    Kom jij naar Roermond?
    hiippp :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Muh, ik mag 'r niet. Een 32-jarige die haar hele leven opgeeft voor Tokio Hotel klopt gewoon niet.


    Life is hard and then we die

    nouw, ik kan weinig over der zeggen, aangezien ik haar niet persoondleijk ken ofzu..
    Maar ik vind het bast raar dat een 32 jarige, alles doet voor TH en hun fans? ;o
    Iets wat ikn mij ogen gewoon niet klopt!

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 22:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    sick
    maar ik hoop voor je dat ze antwoordt ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jeej nu ik dit allemaal lees best wel erg , dat mense is gek wie wil nou zo'n jong , jonge neuken twerwijl ze al 32 is

    Ik haat dat kutwijf.
    En dat is zwaar zacht uitgedrukt, en redelijk netjes.
    Verschuilen achter actie's, zwaar kinderachtige actie's nog wel. En dan zelf met de eer strijken, bah.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik hou me daar niet zo mee bezig, but ik hoop dat ze iets terug stuurt. Zo niet, kun je wel zien wat voor persoon het is :Y)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 6:55 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik wist niet dat ze 32 was?:O zo oud? damn..


    Nvt

    Laat ik mijn mond over haar maar even houden.


    Stop holding me under and let me breathe.