• Ja zijn jullie ergens verslaafd aan of aan geweest? Ik bedoel dus drug, alcohol of sigaretten?

    Ik ben een tijdje verslaafd geweest aan asprines. Het begon toen ik mijn arm brak, voor de pijn mocht ik asprines slikken, dat deed ik want het deed heel veel pijn. Uiteindelijk was ik uit het gips en bleef ik hoofdpijn houden omdat ik heel veel problemen had. Ik bleef maar asprines slikken dat school uiteindelijk genootzaakt was mij geen aprines meet te geven. Ik moest dus van thuis mee nemen, maar thuis waren ze op de hoogte, daar kreeg ik er ook geen meer. Uiteindelijk ben ik er zo dus vanaf gekomen, maar nu werken ze neit meer goed. En ik pak ze ook niet vaak, bang weer verslaafd te raken...


    -

    Omg, dat is wel erg...
    maar ik niet nee :X
    Nóg niet (?)

    ik ben nergens aan verslaafd
    ;3


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb geblowt. Gelukkig niet echt verslaafd geweest, want ik kon makkelijk stoppen. Ik doe het nu al heel lang niet meer. En ik begin er ook nooit meer aan!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik was ooit een jaar verslaafd aan neusspray, waardoor ik nu steeds speciale neusspray moet gebruiken, anders kan ik weer verslaafd geraken ><

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 16:25 ]


    -

    Wow ö
    Ik ben alleen verslaafd aan chocolade, maar dat telt niet mee zeker? (nerd)


    - hoi ;D

    Ik rook.
    En blow af en toe.
    En ik had eerst nog een verslaving, maar die wil ik hier niet neerzetten ivm. haat-reactie's.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik rook me longen uit me lijf.. [a]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 16:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben aan niets verslaafd :Y)


    Only losers can act the way you do

    Ik ben nog nooit echt verslaaft gewees.

    Ik heb altijd een soort angst gehad voor die dingen(drugs en alcohol dan).Ik ken te veel verhalen over wat er van die dingen kan komen.En dan niet de verhalen van school maar van mijn ouders.Mijn moeder was zuster en mijn vander werkt op een lab in het ziekenhuis.Dus ik hoor veel van dat soort verhalen(ben er erg in geintreseert).

    En wat sigaretten betref,mijn moeder heeft me 1 ding verboden en me 1 ding laten beloven:'nooit gaan roken en nooit ee proberen'.Dat is de enigste belofte waarvan ik zeker weet dat ik die nakom omdat hij veel voor mij betekent


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Das wel heftig.
    Maar nee, van dat spul ben ik nergens aan verslaafd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar als je er zo makkelijk vanaf komt en niet eens gaat proberen om zelf te kopen enzo dan ben je toch niet echt.. Verslaafd? X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben nergens aan verslaafd :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik rook.

    Ahti schreef:
    Maar als je er zo makkelijk vanaf komt en niet eens gaat proberen om zelf te kopen enzo dan ben je toch niet echt.. Verslaafd? X:

    Ik had geen geld, en ik werd in de gaten gehouden door school. Zodra ik 'anders' deed dan normaal (wat gebeurde als ik geslikt had) werd ik apart genomen en ondervraagt.


    -

    Neeuh, nergens aan verslaafd xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42