• Juah heleeeuww(A)

    Maarja kijk ik heb ruzie met zon meisje.
    En zij wilt gwn dat ik met haar vecht ofzeu want ik heb vandaag bijna haar geslagen omdat ze zij dat ik een neppe vriend was en steeds dingen zeggen tegen zon ander meisje en dn mij lachend aan kijken enzeu en toen wou ik haar bijna slaan maat toen sloeg ik de tafel maar :X

    Maja nu gaat ze me dreigen dat ze 4de jaars op me laat afkomen ,en de leraren doen helemaal niks -_-

    Maar ik ben nu kwaad en bang,wat moet ik doen?
    Please help want ik wil nie na school morge ma ik moet wel.

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik denk niet dat die 4de jaars iets doen(ben zelf 4de jaars).Ik zou gewoon gaan met opgeheven hoofd anders heeft zij gewonnen.En loop met vrienden mee dan durft ze niks.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou - als ik in jouw situatie zat - tegen dat mens zeggen dat als ze wat uit wil vechten, ze geen grote vriendjes moet zoeken maar het zelf moet doen. Als je stoer genoeg bent grote bekken op te zetten, wees dan ook zo stoer om me zelf te pakken.
    Ik ken het volk en is haast niks waar ik meer op neerkijk dan dat. Behalve kinderverkrachters, maar daar hebben we 't niet over -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    die 4 de jaars zijn nie zo zielig om iets te doen denk ik. en doe of het u niet intereseert want ze wil u kwetsen. ze zal wel stoppen als ge haar negeert.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik zou haar echt uitlachen en als ik die vierdejaars was ook xd

    Exercitus schreef:
    Ik denk niet dat die 4de jaars iets doen(ben zelf 4de jaars).Ik zou gewoon gaan met opgeheven hoofd anders heeft zij gewonnen.En loop met vrienden mee dan durft ze niks.

    Ligt er heel erg aan wat voor volk je hebt. Als ik als eerstejaars op mijn vorige school heibel ging trappen en iemand zou op het idee komen zijn/haar grote vriendjes in te schakelen, dan had ik mot gehad met de halve school.
    Op mijn huidige school is dat niet zo, daar heb je klikjes van 5/6 man.


    No growth of the heart is ever a waste

    4de jaar zullen zo iets echt niet doen denk ik zo, die hebben al wel wat meer verstand. :Y)
    En leraren zijn eikels..die doen nooit iets aan dat soort dingen.

    raindrups schreef:
    die 4 de jaars zijn nie zo zielig om iets te doen denk ik. en doe of het u niet intereseert want ze wil u kwetsen. ze zal wel stoppen als ge haar negeert.

    Dat heb ik ook gedaan in de vierde, maandenlang. Geen resultaat. Ik had maar 1 echte keus en dat is mijn bek openzetten. Zo heb ik iemand 'bedreigd' (geadviseerd met die onzin te kappen) en die vriendin die bij haar stond heeft me sindsdien nooit meer lastiggevallen, na jarenlang getreiter in de straat.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zou gewoon aan haar vragen of ze bang is om te verliese
    als ze zelf niet eens durft te vechten heb je uiteindelijk tog al gewonen
    en ik denk niet dat een 4e jaars je egt zou slaan


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    4de klassers zijn vast niet zo zwak je te slaan ofzo, dat meisje dreigt gwn omdat ze bang is.
    Jij moet gewoon heel kalm blijven in een ruzie en je moet ook niet laten zien dat je bang bent, want dat vind ze alleen maar leuk. naja, ik zeg maar wat. zo denk ik...
    Succes!! en anders een leraar er bij halen!


    You are beautiful, you are love.

    bedankt voor de reacties en hulp (K)

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Haha, vierdejaars.
    Wauw. (':


    None but ourselves can free our minds.

    Zij is zielig zeg o.o
    Ze heeft het lef om je te bedreigen, maar niet om alleen met je te vechten. Daar moet je niet bang voor zijn, volgens mij durft ze haar vinger niet naar je uit te steken :')


    Never run out of reasons to smile...

    Geloof mij, als iemand iets zegt 'je krijgt slaag' of 'ik ga iemand op je afsturen' gebeurt het nooit. Ze gaan je echt niet slagen ofso ^^ Dus, je moet niet echt bang hebben.

    Aurelia schreef:
    Ik zou - als ik in jouw situatie zat - tegen dat mens zeggen dat als ze wat uit wil vechten, ze geen grote vriendjes moet zoeken maar het zelf moet doen. Als je stoer genoeg bent grote bekken op te zetten, wees dan ook zo stoer om me zelf te pakken.
    Ik ken het volk en is haast niks waar ik meer op neerkijk dan dat. Behalve kinderverkrachters, maar daar hebben we 't niet over -.-

    Ja, dat dus :'D En Irgendwann heeft ook gelijk, ze menen dat meestal nooit. Ze zeggen dat wel maar er komt echt niets van in :'D ik ben natuurlijk een uitzondering, maar mijn zus [5e jaar] doet dat omdat ze mij wil beschermen dus gaan er sowieso vrienden van haar meehelpn. En omdat ze die wijven zelf niet mag, maar dat is dus een uitzondering.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 18:58 ]

    > Titel aangepast


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.