• Eindelijk wordt ons 'oudje' vervangen door een nieuwe computer! Morgen, als mijn moeder 'm te pakken krijgt, ze gaat voor de winkel staan :Y) Onze is aan 't einde van z'n latijn hij is namelijk al iets van 6 jaar oud, of zo, er zit gelukkig wel Windows XP op. :'DD Maar wij krijgen eindelijk een nieuwe, dus dat betekend;
    MSN.
    Sneller internet en zo
    Photoshop programma's ~ mijn mama wilt misschien curus volgen en dan moeten er natuurlijk ook profesionele photoshop programma's op te staan och jongens, wat heb ik toch een pech! ~
    Naja, en een download programma!

    YESH.
    _O_

    YOU LUCKY PERSON


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil ook een nieuwe computer ö


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil een laptop (cat)

    Conspiracy schreef:
    Ik wil een laptop (cat)

    die wou ze niet, omdat hij dan telkens bij mij op zolder lag - mijn moeder is sliiiim (nerd) -

    Onze stamt denk ik uit de prehistorie. O.O
    Wordt ook tijd voor een nieuwe pc.


    we've only said goodbye with words

    Felicitous schreef:
    YOU LUCKY PERSON

    i know i know. (cat)

    Broadway schreef:
    (...)
    die wou ze niet, omdat hij dan telkens bij mij op zolder lag - mijn moeder is sliiiim (nerd) -

    Jammer genoeg is mijn moeder ook zo slim (cat) ze zegt altijd zo van: 'Neen! Als jij een laptop hebt zien we je al helemaal niet meer.' ghaha (krul)

    idd.. very lucky you
    ik had ooit een vrij goed photoshop programma, maar die .. is er niet meer, heel opeens o.O


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    You lucky bastard. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is leuk. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Maar een nadeel, ik weet niet wanneer hij het doet.
    en of ik al mijn bestanden terug kan krijgen ö.o
    dusss.
    ik sla de belangrijkste dingen op Q ~ hele nuttige informatie --' ~