• Ja, dat probeer ik dus al een heel eind, omdat ik een plattere buik wil en zo enkele kilo'tjes kwijt wil. Maar steeds na 3 à 4 vlotte dagen, raak ik mijn moed kwijt en de 5de dag begin ik weer vlot dingen naar binnen te proppen. Ik ben het zo beu oO Ik voel me slecht op die momenten omdat ik het gevoel heb dat ik gefaald heb en ik geen kracht heb om het vol te houden. Maar steeds als ik opnieuw begin, raak ik terug in de zelfde cyclus. Vermageren - Eten - slecht gevoel over mezelf. --'
    Hebben jullie dat ook? Of ben ik nou raar? :')

    En heeft iemand toevallig tips of wil iemand mijn coach of partner worden misschien? :Y) Ik wil echt even die overtollige kilo's kwijt --'

    En nee ik hoef geen commentaar. Dank u.

    <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 17:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet helemaal wat je bedoelt. Kan er niet tégen. Maar heb je je BMI uitgerekend? Dan weet je ongeveer hoeveel je kan kwijtraken, wat te veel is. Dus ja. ;D
    Misschien kan je inderdaad iemands partner worden of zo, en dan zeggen tegen elkaar of jullie niet hebben gesnoept of weet ik het was. Zo houden jullie elkaar omhoog. Of een coach natuurlijk. ;D
    -misschienishetnieteensnodig-

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 17:43 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik probeer ook op mijn eten te letten, maar de eerste dag geef ik al op. ><
    Maar als je 's morgens een ananas eet, dan zuigt dat vet op voor de rest van de dag, ofzoiets vaag. Of als je 's morgens warm water drinkt dan verkrimpt je maag. Dat kan misschien helpen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 17:41 ]

    Is het echt nodig, dat vermageren?? Ik zou gewoon een middenweg zoeken en iedere dag gezond eten, niet te veel tussendoortjes. Ik zou me ook niet kunnen tegenhouden als ik honger trek heb..


    You are beautiful, you are love.

    heb ik ook -__-'


    When you see nothing, what do you really see?

    ik heb dus precies hetzelfde
    & dan ook nog is me moedeer die zich er mee loopt te bemoeien dat ik niet moet zeiken o.0
    ik word er niet goeed van
    succes <33

    Het eenige wat ik kan zeggen is, Ik wou het ook.
    Nu niet meer, en ik kan je zeggen dat ik nu veel lekerder in me vel zit! ik voel me Prima zoals ik ben..
    Dus wees een betje tevreden met jezelf, laat het zoals je bent, na een tijdje ga je er vreeden mee hebben.
    En ik hoop niet dat dit weer het starschot is voor Q om weer een Anoorexia duuw te geven.. ><

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 17:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ehm, vraag aan je mama snoep te verstoppen ? Afvallen vraagt gewoon een beetje moed denkik, & beslissingen maken van; nu geen chocolade, ik neem wel een appel :'D. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zit in een eetstoornis + problemen.
    Ik was al een mager ding, maar nu ben ik nog vermagerd! Oo
    Wees blij met hoe je vorm is. Al heb je er soms moeite mee.
    Ik ga niet ontkennen dat ik er geen moeite mee heb. Ik heb er soms ook last van, maar doe gewoon verder zoals je nu bent.
    Zo makkelijk en snel verdik je echt niet, hoor!
    Dan moet je al elke dag 5 zakken een hele maand lang chips eten, en dan begint het pas ...
    En om eerlijk te zijn denk ik niet dat je dat doet, dus maak je maar niet te snel zorgen ...

    Maar je wil vermageren?
    Je kan altijd een boek in de bibliotheek gaan zoeken over diëten?
    Maar doe het dan wel op een gezonde manier, ga je niet uithongeren of zo! Dat kan dan wel eens een beetje fout gaan uitdraaien, zoals bij mij.
    Tekorten aan dit, stress, en meer van die irritante slechte dingen!

    Succes!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Felicitous schreef:
    Ik weet helemaal wat je bedoelt. Kan er niet tégen. Maar heb je je BMI uitgerekend? Dan weet je ongeveer hoeveel je kan kwijtraken, wat te veel is. Dus ja. ;D
    Misschien kan je inderdaad iemands partner worden of zo, en dan zeggen tegen elkaar of jullie niet hebben gesnoept of weet ik het was. Zo houden jullie elkaar omhoog. Of een coach natuurlijk. ;D
    -misschienishetnieteensnodig-

    Ik mag tot 48 kg gaan om nog steeds een gezond BMI te hebben, maar dat doe ik zeker niet. 50 is mijn laagste. (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat doe ik nou ook o.o ik weet ook nietwat je eraan kan doen ;3


    We can only learn to love by loving.

    NynZ schreef:
    Is het echt nodig, dat vermageren?? Ik zou gewoon een middenweg zoeken en iedere dag gezond eten, niet te veel tussendoortjes. Ik zou me ook niet kunnen tegenhouden als ik honger trek heb..

    Dat is het juist. Ik ga niet minderen met eten, maar die tussendoortjes moeten weg. Wat ik niet kan, want steeds als ik honger krijg en ik vind wat lekkers dan ga ik het gewoon eten. --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pepsi schreef:
    ik heb dus precies hetzelfde
    & dan ook nog is me moedeer die zich er mee loopt te bemoeien dat ik niet moet zeiken o.0
    ik word er niet goeed van
    succes <33

    Dankje. (: Van mijn moeder mag ik wel wat gaan vermageren, maar ik mag niet gaan overdrijven en bv stoppen met eten of zo. Wat ik natuurlijk ook wel snap.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou ook wel 5 kilo minder willen wegen, maar heb er nooit de wilskracht voor --'


    No growth of the heart is ever a waste

    Rugzak schreef:
    Het eenige wat ik kan zeggen is, Ik wou het ook.
    Nu niet meer, en ik kan je zeggen dat ik nu veel lekerder in me vel zit! ik voel me Prima zoals ik ben..
    Dus wees een betje tevreden met jezelf, laat het zoals je bent, na een tijdje ga je er vreeden mee hebben.
    En ik hoop niet dat dit weer het starschot is voor Q om weer een Anoorexia duuw te geven.. ><

    Néé, het gaat zeker niet de Anorexia weg op gaan. Komaan zeg. Het is niet omdat je wil gaan vermageren dat je opeens anorexia wil gaan kweken. Anorexia is een psychische ziekte en al diegene die er echt voor kiezen zijn niet goed wijs. Sorry hoor.
    Trouwens, ik ben niet tevreden met mezelf en dat is al een heel eind zo. En ik ben zeker dat het niet snel zal veranderen. Het is niet zo makkelijk dat als je zegt van 'ik zie er goed uit', dat je plots heel tevreden met jezelf wordt. Ik weet niet wat ik er moet aan doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Deathwish schreef:
    Ehm, vraag aan je mama snoep te verstoppen ? Afvallen vraagt gewoon een beetje moed denkik, & beslissingen maken van; nu geen chocolade, ik neem wel een appel :'D. (cat)

    Dat is het probleem; ik heb nog steeds een broer en een vader die graag snoepen --' En ik eet fruit, maar steeds daarna heb ik nog honger. Mijn maag is gewoon te groot oO En na enkele dagen is het fruit al op en heeft mijn moeder soms geen tijd om achter nieuw te gaan, dus dan neem ik weer sneller een koek uit de kast.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right