• Ja, dat probeer ik dus al een heel eind, omdat ik een plattere buik wil en zo enkele kilo'tjes kwijt wil. Maar steeds na 3 à 4 vlotte dagen, raak ik mijn moed kwijt en de 5de dag begin ik weer vlot dingen naar binnen te proppen. Ik ben het zo beu oO Ik voel me slecht op die momenten omdat ik het gevoel heb dat ik gefaald heb en ik geen kracht heb om het vol te houden. Maar steeds als ik opnieuw begin, raak ik terug in de zelfde cyclus. Vermageren - Eten - slecht gevoel over mezelf. --'
    Hebben jullie dat ook? Of ben ik nou raar? :')

    En heeft iemand toevallig tips of wil iemand mijn coach of partner worden misschien? :Y) Ik wil echt even die overtollige kilo's kwijt --'

    En nee ik hoef geen commentaar. Dank u.

    <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 17:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    's Avonds als ik in bed lig en ik ben over dingen aan het denken, denk ik altijd bij mezelf; "Morgen ga ik beginnen met afvallen!" Helaas ben ik de ochtend erna alles gewoon vergeten.. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haah same here, heb zelfs me moeder ingeschakeld die me moet verbieden om chips en dat soort klote troep te eten, Ik ben naar de dokter gegaan (mja werd depressief ervan omdat het me steeds niet lukt) en die zei dat ik iemand nodig heb die me steunt, coacht enzo..Dus maybe we can do this together?


    I build a house for your bones!

    topics over afvallen lopen vaak uit de handt. T beste kun je daar een aparte site voor zoeken, maar hier werkt het niet.
    slotje