• Monsoontrut -_- ... wat lees ik dat woord hier vaak op Quizlet, waarom zijn de meisjes/jongens die fans werden van Th sinds monsoon trutten? ik wil hier graag een antwoord op

    Ik ken ze ook pas iets voor monsoon, en ik voel me niet minder dan jullie integendeel zelf, ik heb echt het gevoel dat degene die th al kennen door zich suf te zoeken op internet echt denken dat th hun bezit is

    Jullie weten toch dat het niet uitmaakt wanneer je fan word, misschien ben je fan al sinds het begin, misschien sinds hun doorbraak in Frankrijk, of sinds monsoon, of sinds gisteren, en leeftijd maakt ook niks uit, ben je nu 9 of 40, dat maakt het verschil niet, denk je nu echt dat th soms monsoon uitdracht in de hoop GEEN fans bij te winnen?


    Xx Lisa

    Amen _O_


    Crack a bottle

    Ow volgens mij kun je me hierin echt enkel gelijk geven, els als je dat niet vind, wel dan mag je nu echt een goede reden geven waarom 'monsoonfans' trutten zijn =D

    Amen _O_
    En Thx
    Love You (cool)

    Je hebt helemaal gelijk!
    ik ben fan geworden toen monsoon op de radio kwam toen ik in de klas zat^^ en toen ben ik verder gaan kijken^^
    dus ik ben ook fan geworden door monsoon... wrm zijn ze dan eigenlijk een monsoon-trut? het is tog een super goed liedje:8
    mja

    Xx julia


    Love is the world. And that's make my smile.

    ben het met je eens

    ik ben fan geworde via de duitse liedjes en da was in de tijd da ready set go op tv was.


    I need you like a heart needs a beat

    Je hebt helemaal gelijk!
    ik ben fan geworden toen monsoon op de radio kwam toen ik in de klas zat^^ en toen ben ik verder gaan kijken^^
    dus ik ben ook fan geworden door monsoon... wrm zijn ze dan eigenlijk een monsoon-trut? het is tog een super goed liedje:8
    mja

    Xx julia
    Inderdaad, en veel mensen durven dan niet meer zeggen dat ze fan zijn dankzij monsoon, en volgens mij zijn de meeste hier fan sinds monsoon

    en ik ben nu wel eens benieuwt waar al die meisjes nu blijven die het begrip monsoontrut wel gebruiken? want ik wil echt weten waarom ze dat zeggen ö

    Ik ken mensen die sinds een week fan zijn geworden. Die ga ik toch ook niet uitschelden voor wannabe ofzo. Al word je nu pas fan van Madonna dan zoveel jaar geleden. Wat maakt het uit. Je gaat toch geen ruzie om muziek maken?


    Music is the new sex

    Het is gewoon dat er erg veel mensen sinds Monsoon zo opeens fan zijn geworden snap je? En daarom zeggen vele daar 'MonsoonTrutten' tegen. 'k Heb er niets tegen tegen mensen die van 'Monsoon' fan zijn geworden maar zelf ben ik fan geworden door op Youtube naar liedjes van het te gaan zien. M'n zus zij er iets over enzo en zo ben ik dus fan geworden njah. Njah er zijn gewoon mensen die dat 'MonsoonTrutten' noemen ^^

    Ik ken mensen die sinds een week fan zijn geworden. Die ga ik toch ook niet uitschelden voor wannabe ofzo. Al word je nu pas fan van Madonna dan zoveel jaar geleden. Wat maakt het uit. Je gaat toch geen ruzie om muziek maken?

    Idd, das alsof je zou beginnen zeggen, jij bent fan sinds monsoon, jij bent geen echte fan dus, en jij sinds ready set go, oké jah, jij bent wel fan

    Dat is toch te gek voor woorden xD

    ik ken ze al van durch den monsun maar werd pas fan sinds monsoon

    Okay ik gebruik het soms maar da's meestal gewoon voor de joke you know? Ik wil er geen mensen mee kwetsen ofzo hoor ^^

    Het is gewoon dat er erg veel mensen sinds Monsoon zo opeens fan zijn geworden snap je? En daarom zeggen vele daar 'MonsoonTrutten' tegen. 'k Heb er niets tegen tegen mensen die van 'Monsoon' fan zijn geworden maar zelf ben ik fan geworden door op Youtube naar liedjes van het te gaan zien. M'n zus zij er iets over enzo en zo ben ik dus fan geworden njah. Njah er zijn gewoon mensen die dat 'MonsoonTrutten' noemen ^^
    Wel al die mensen nu nog steeds fans zijn, vind ik niet dat die minderwaardig moeten zijn

    Okay ik gebruik het soms maar da's meestal gewoon voor de joke you know? Ik wil er geen mensen mee kwetsen ofzo hoor ^^

    ik vind het niet kwetsend, maar ik vind dat de mensen die het gebruiken, zichzelf gewoon veel beter voelen, en dat is waar ik niet tegen kan

    (...)
    Idd, das alsof je zou beginnen zeggen, jij bent fan sinds monsoon, jij bent geen echte fan dus, en jij sinds ready set go, oké jah, jij bent wel fan

    Dat is toch te gek voor woorden xD

    Ik vind het echt nergens op slaan. Ik werd fan bij het nummer schrei. Dus? Het moet hier niet een muziek oorlog worden.
    Rachel heeft gesproken(A) En dankt je voor deze topic^^


    Music is the new sex