• Okee ik heb een nieuwe verhaal
    ik daarvoor ook rollen nodig natuurlijk hahah;)




    Het gaat over een meisje dat in een hele er criminele buurt woont en Zelf ook illigale dingen doet het komt doordat se haar eigen ouder heb opgehangen en gemarteld zien word voor haar neus door de mafia . ze is onderhand al een stukje ouder (17) en zit in slechte tijden Ze dealt drug en zit in wapen handel ze werkt voor criminele en heeft grote schulden op een dag als ze bezig is met dealen word ze opgepakt door de politie bij de politie word ze naar een jongere centrum verplaats daar leert ze een hoop mensen kennen en voelt zich steeds beter maar mist de vrije wereld en besluit weg te gaan van het jongere centrum samen met een meisje dat haar vriendin is geworden en nog 3 jongens samen vormen ze een crew en besluiten bijelkaar te blijven



    dit was ff kort samen gevat het word natuurlijk uitgebreider en er gebeurt meer maar ik heb eerst rollen nodig .(A)



    Hoofpersonen:
    1.Freesia Flowers
    2.
    3.
    4.
    5.



    bijrollen :
    1.Veronica van de Hoek

    2.Layla Duclin
    3.
    4.
    5.



    Okeee wat ik verder wil weten is:
    naam (hele):
    leeftijd:
    persoonlijkheid:
    likes:
    hate:
    rede wrm die in het jongere centrum zat ?:
    foto:




    Bye

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 11:43 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    Misschien handig als je vertelt waar het over gaat en de voorwaarden voor de rollen enzo? Althans, zo doen de anderen dat.


    As We're Living By The Bass Line

    H4TETH1S schreef:
    Misschien handig als je vertelt waar het over gaat en de voorwaarden voor de rollen enzo? Althans, zo doen de anderen dat.



    ja is ook handig maar ik was nog bezig ;)


    HET GAAT HEEL DIEP

    Ik wil vriendin van hooftpersoon zijn, (A) als dat mag dan

    naam (hele): Freesia Flowers
    leeftijd: 17
    persoonlijkheid: Meestal Lief,Verlegen,Onhandig,Huilebalk,Bang maar haar andere kant is Sluw,Eng en lacht heel hard
    likes: Met Vrienden rondhangen,Tekenen
    hate: Kleren Kopen,Ego's,Bloed (scary)
    rede wrm die in het jongere centrum zat ?: Gespleten Persoonlijkheid (A) xD (??)
    De ene kant was Lief en de ander was Evil xD dus toen 'walgde' haar Ouders daarvan en stuurde ze haar weg

    foto: http://www.glogster.com/media/1/5/35/42/5354201.jpg

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 2:37 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Ik wil wel een rol,bijrol is ook goed maar mischien grappig als dit een soort 'vijand' gaat worden xD echt zon bitch(A)

    naam (hele): Veronica van de Hoek
    leeftijd: 17 (bijna 18)
    persoonlijkheid: Bitchy,Gemeen,Sneaky maar soms (heel soms) is ze best gevoelig
    likes: Zichself,Make-Up,Drugs en Tijdschriften
    hate: *Hooftpersonage(s)*,Huilen,Spinnen en Vies worden
    rede wrm die in het jongere centrum zat ?: Ze was verslaaft aan Drugs,heel er maar zit nu al best wel een tijdje in het Centrum dat ze al een beetje 'afgekikt is'
    foto: http://imagecache2.allposters.com/images/pic/TRND/FP8572~Daisy-Duke-Posters.jpg


    If you Run Fast enough,you can catch up that Dream

    hoofdrol/ bijrol boeit niks :p


    Okeee wat ik verder wil weten is:
    naam (hele): Layla Duclin
    leeftijd: 19
    persoonlijkheid: voorzichtig, hard, recht voor de raap.
    likes: vrienden.
    hate: veraders.
    rede wrm die in het jongere centrum zat ?: Drugs en slecht gedrag
    foto: http://www.mysites.nl/upload2/ordii_bitch/174684.jpg

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 10:46 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?