• Er staat al 7 jaar een oude spiegel in de kringloop winkel in Forks wanneer op een dag Jasper/Edward binnen komt is het voor hem net alsof die spiegel hem roept. Hij moet hem kopen. Zodra de spiegel in zijn kamer hangt verschijnt er elke dag een meisje in. Het meisje is 16 en ze verteld Jasper/Edward dat ze niet ouder word en voor altijd in die spiegel opgesloten is. Hij word onherroepelijk verliefd op haar. Zei gebruikt hem wanneer hij de spiegel kust neemt zij zijn lichaam over en moet een halfjaar leven als Jasper/Edward om haar eigen lichaam terug te krijgen. Maar in die tussentijd word zij ook verliefd op Jasper/Edward ze wil hem kussen maar als ze dat doet binnen dat halve jaar moet ze terug in de spiegel en dat wil ze niet. Maar wanneer ze hem niet kust breekt ze zijn hart. Wat zal ze kiezen? Want het leven als Jasper/Erward is zo gemakkelijk nog niet.

    Nodig als je de hoofdrol wil:
    Hele naam:
    Foto:
    Edward/Japser:
    Extra/Tekstje:


    Titel: 'Kisses of crime.
    'Pasion of fist sight.
    'Look to see.
    'Vanity in the mirror.
    'Mirrors reflect the ones you love.


    x

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 13:42 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hele naam:Jessica Mary Sunset
    Foto:http://media.photobucket.com/image/beautiful%20girls/kalani_629/kassandra5.jpg?o=3(als foto niet goed is moet je het ma zeggen hoor :)
    Edward/Japser:Jasper
    Extra/Tekstje: Hallo mijn naam is Jessica en ik ben 17 jaar oud.
    ik zit mijn hele leven al vast in deze rot spiegel.
    ja een spiegel ja.
    ik moet wachten tot iemand 'mij'' koopt want dan kan ik eindelijk opzoek naar mijn lichaam.
    God sta mij bij.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 14:32 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Er zit nog niets bij dat ik echt zoek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hele naam: Chanine Maya Denaro
    Foto:http://fc00.deviantart.com/fs29/f/2008/137/9/8/the_girl_in_the_mirror__by_Pretty_As_A_Picture.jpg
    Edward/Jasper: Edward
    Extra/Tekstje:
    Gevangen.
    Al 16 jaar...
    Die sterke kracht die mij verbied te leven...
    Zijn warme liefde weerkaatst door het harde glas...
    De weerspiegeling van mijn pijn, die oplicht in de duisternis..
    Help me...
    Help me uit deze spiegel...!


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Hele naam: Christel Sara Naughton
    Foto: deze of deze of deze
    Edward/Japser: Edward
    Extra/Tekstje:
    Gevangen. En dat in een spiegel. Al vijf lange jaren zit ik, Christel Naughton, gevangen in een spiegel uit de jaren tachtig. Door mijn grote liefde voor ouderwetse spulletjes, werd ik ook op een dag verliefd op deze spiegel. Ik vond hem in een antiekwinkel. Meteen wou ik hem en ik twijfelde geen seconde om hem te kopen. Dat werd echter mijn doodsteek. Moest ik niet zo overhaast gereageerd hebben - één van mijn negatiefste karaktertrekken - had ik hier nu nooit gezeten. Het meisje dat er eerder in zat, werd een vrij persoon, waardoor de spiegel mij in haar plaats nam. Ik werd het surrogaat. Nu zit ik nog steeds te wachten op de perfecte persoon die mij kan gaan bevrijden. Een liefde van een vriendin, de liefde van een jongeman of gewoonweg de naïviteit van een dwaas. Als je dat kan, help me alstublieft. Haal me weg uit deze levende nachtmerrie. Kisses Christel Sara Naughton <3
    Titel:'Kisses of crime.
    'Pasion of fist sight.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 15:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die eerste titel; Kisses of crime. of die 'Vanity in the mirror. en als de hoofdrol nog vrij is wil ik wel meedoen ;D

    Hele naam: Melanie Elizabeth O'Conner
    Foto: Klik of klik
    Edward/Japser: Edward
    Extra/Tekstje:
    Mijn naam is Melanie Elizabeth O'Conner. Ik ben zestien jaar en dat al zes jaar lang. Mijn lot is niet bepaald een pretje. Al zes jaar zit ik gevangen in een spiegel. Hoe kom ik nu in die spiegel? En normaal mens kan toch niet in een spiegel raken? Wel, op een dag toen ik met mijn moeder de zolder aan het opruimen was stond er in de hoek een grote spiegel. Ik was meteen betoverd, ik houd van spiegels en bedacht om hem in mijn kamer te plaatsen. Toen ik er iemand in zag ben ik er naartoe gegaan en diegene heeft me erin gesleurd. Als iemand deze spiegel koopt bestaat er misschien een kleine kans dat ik ooit weer een normaal leven zou kunnen leiden. Ik zou er moorden voor plegen om terug een gewoon meisje te kunnen zijn. Zo graag zou ik terug op mijn eigen benen willen staan, rond kunnen rennen, muziek kunnen bespelen, dingen kunnen doen met mijn vrienden. Ik heb maar één ding nodig: De liefde van een persoon. Diegene die me dat zou kunnen geven, ik zou hem of haar dankbaar zijn. Alstublieft, help me uit deze nachtmerrie! x' Melanie Elizabeth O'Conner.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 15:43 ]

    Ik heb gekozen voor: Tranquillity.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben er benieuwd naar, hij lijkt me reuzeleuk


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.