• Alissa Cullen, is geadopteerd samen met haar twee zussen, ze wonen dus bij de Cullens en hun achternamen zijn acourse ook de Cullens. Alleen ze weten hun grootste geheim. Wat ze echt zijn!

    Ik zoek vier rollen,
    Beste vriendin...
    Beste Vriend....
    2 zussen van Alissa...
    Vriendje....

    Dus doe gewoon mee, vermeld je naam leeftijd. En wat je wilt zijn, weerwolfen komen trouwens ook in het verhaal, en als je zelf een rol heb bedacht mag ook ;)
    Dus meld je gerust aan.. :D

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 16:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 okt 2009 - 22:46 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Lara
    15
    Beste vriendin (yeah)

    BDW: nice forum (Y)

    Zus alissa?

    Bloom
    18 jaar ? of een ander leeftijd mag ook :)

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    euhm ik wil wel twee rollen maken ^^


    nja eerste

    zus alissa

    naam: Olivia (word Oli genoemd)

    leeftijd: 16?


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Rol: Beste vriendin...
    Naam: Kiki
    Leeftijd: 17jaar

    Lisa beste vriendin
    17 jaar


    We're all dancing to the same sad song.

    Oke dan ga ik een hoofdstuk maken met jullie namen erin.. Het word morgen of misschien vandaag erwel op ;)

    Liefs

    Ps..
    Jullie zullen het wel lezen als de hoofdstuk erop staat ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Zus Alissa
    Naam: Alisson Cullen
    Leeftijd: 17 Jaar
    (Mag ik tweeling zijn met Alissa?)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 13:25 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Zus Alissa
    Naam: Alisson Cullen
    Leeftijd: 17 Jaar
    (Mag ik tweeling zijn met Alissa?)


    Hey..
    Ik vind het wel goed, is het ook goed om een drieling te wezen? wand ik heb namelijk een ideetje, trouwens als jullie ffe op me profiel kijken bij You promise me edward daar staan de eerste hoofdstuk en daar komen jullie nog niet in maar pas de tweede!!
    Ik geef trouwens wel even door of je jullie de rollen hebbeb ;) ik plaats jullie er allemaal wel in vind ik leuk ;)

    Liefs


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Heey ik wil graag eenn rol als weerwolf (meije)

    Naam: Kaleight
    Leeftijd: 17

    Kaleigt is een weerwolf ze weet nog nie altijd hoe ze daar mee moet omgaan ze lief en betrouwe baar maar ook sluw en eigenwijs als ze verandert in een weerwolf is ze niet meer haar zelf... (6)


    Extra :P : http://www.joitskehulsebosch.nl/wp-content/uploads/2009/06/6008-de-weerwolf-een-


    HET GAAT HEEL DIEP

    Heey, ik wil graag een vampier zijn.

    Naam: Saartje
    Leeftijd: 16 jaar (in het echt 65j)

    Ze woonde eerst in een heel gewoon dorpje maar werd gebeten door een onbekende vampier, eerst wilde hij haar laten leven maar 5 minuten later (toen ze aan het transformeren was) besloot hij haar toch maar te doden. Op de een of andere manier (ze herinnerde het zich niet meer) is ze kunnen vluchten en is de natuur ingetrokken, 65 jaar aan een stuk heeft ze haar eigen kleren ontworpen + spullen en is altijd maar verder en verder getrokken, ze bleef wel een paar weken op de zelfde plaats. Toen kwam ze in Seattle terecht en zorgde voor een hele makeover en zag er toen heel knap uit. En toen kwam ze in Forks...

    Grtjes:D

    Sorry ik vergat nog iets:p
    ps:Dat zou haar beste vriendin kunnen zijn

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=8395&message=267 hier staat de verhaal op..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sweetlady schreef:
    (...)

    Hey..
    Ik vind het wel goed, is het ook goed om een drieling te wezen? wand ik heb namelijk een ideetje, trouwens als jullie ffe op me profiel kijken bij You promise me edward daar staan de eerste hoofdstuk en daar komen jullie nog niet in maar pas de tweede!!
    Ik geef trouwens wel even door of je jullie de rollen hebbeb ;) ik plaats jullie er allemaal wel in vind ik leuk ;)

    Liefs

    oké, dankje (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Beste vriendin

    Naam : Kim
    Leeftijd : 17


    Is vampiertje , en lief en soms een beetje ecg en gek maar op een grappige manier ;)

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Oke die voeg ik toe op hoofdstuk 2 ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.