• Het is mij opgevallen dat er steeds meer en meer quizen op Quizlet verschijnen over Jackson Rathbone, of te wel over zijn Twilightkarakter Jasper Whitlock Hale. Ik vind het best cool :], want ik was één van de eerste die een story (serie toen nog ;]) begon over Jasper Whitlock Hale, en daarna allemaal nog kleinere stories over Jackson en over Jasper :]
    Wie heeft er eigenlijk allemaal een story over Twilight, of over Jackson? Of ken je iemand die erover een story heeft?

    Ik heb een jasper story


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik heb een Edward mini story!^^


    -

    wel een vampier verhaal, maar niet verbonden met de twilight-saga.

    ik heb alleen een hp draco love story,, Unwanted love. ;o

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 11:34 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Nou, ik was lekker een van de eerste met een vampire-lovestory, nog voor Twilight -ownt-


    Your make-up is terrible

    ik vind die niet eens zo hot :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Assassin schreef:
    Nou, ik was lekker een van de eerste met een vampire-lovestory, nog voor Twilight -ownt-


    Hehehe :]

    Assassin schreef:
    Nou, ik was lekker een van de eerste met een vampire-lovestory, nog voor Twilight -ownt-


    me² Jouw leven als de dochter van een vampier, met twilight persoontjes. Maar een van de allereerste, Whaha. Hij suckt alleen zwaar:'S. Ik heb ook een jasper story en ben nu met de tweede bezig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, ik heb er een story over. : D

    Van wel getelt twee delen. 8)


    We'll never be as young as we are tonight

    Oja en ik heb een redelijk succesvolle story over Robert/Edward en Taylor/Jacob. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zie zat mensen met een Twilight story enzo. Maar dat word ik steeds meer zat. Ik zit nu een beetje in de 'HP-sfeer'.

    Ik heb er een ;
    Life sucks then you die

    en ik heb er 5 offline staan


    We can only learn to love by loving.