• Voor diegene die het vergeten waren. Zometeen om 22.15 uur op de Duitse RTL 100% Tokio Hotel. Het zou eigenlijk al veel eerder gekomen zijn, maar op die avond was er jubileum van weekend miljonairs dus was het een extra lange uitzending, dus vandaar dat het dadelijk is.

    Ik dacht ik zie er geen topics over dus laat ik het meer even mee delen voor diegenen die het vergeten zijn. Duurt circa een uur, ietsje korter misschien.

    Voor diegene die niet kunnen kijken, niet getreurd, het zal over enkele dagen wel op Youtube staan denk ik zo..

    Edit: Is ondertussen alweer een paar minuutjes afgelopen. Was wel leuk om te zien alleen zijn der heel wat dingen weggelaten en ik vind het jammer dat ze niet over alle dingen helemaal eerlijk zijn. Net als de OP van Bill en de tijd die daar aan vooraf ging. En eigenlijk wist ik alles al dus het was niet echt vernieuwend ofzo. Maar twas wel tof om te zien en zal over een paar dagen wel op youtube staan dus meer verklap ik niet. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 23:22 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Boah ik vind het leuk om te zien hoe alles beschreven wordt met fotos enal wat ik zelf een tijdje terug in mijn verhaal had geschreven.

    See, het is gewoon de waarheid wat ik schrijf. [/sorry maar dat vind ik gewoon leuk dat ze het bevestigen :'D]