• heyaa ^,^
    Gewoon ff iets om in te vullen x3

    Wat is je favo soort muziek?:
    Wie is je favo artiest/band?:
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?:
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien:D?:
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:

    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?:
    Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?:
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?:



    Kheb hem zelf ook ff ingevuld, als vb (A):
    Wat is je favo soort muziek?: Rock
    Wie is je favo artiest/band?: de rockgroep Queen
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Ik ben er mee opgegroeit:) Mijn ouders vinden de muziek te gek, en ja, dan groei je daar, playbackend en dansend, mee op xDHeb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien:D?: Helaas niet.. dat is niet meer mogelijk :'(
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?: Freddie Mercury, omdat hij zo uniek was in alles wat hij deed. Hij heeft een plekje in mijn hart.(H)
    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? :In My Defence van Freddie, gewoon omdat ik het zo'n schitterend liedje vind en het me raakt.Is er een liedje dat je laat huilen/ooit heeft laten huilen?: No-one but you (only the good die young). Vul zelf maar in..
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: Oeps.. die heb ik nogal wat.. Kort samengevat: al die dance en pop zooi die momenteel op de radio is. Met aan de top: Lady GaGa (die heeft der naam van een song van Queen gejat, wist je dat :O?)_O_ Radio GaGa ;)


    And now it's your turn, bitches >=D
    (flower)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 19:32 ]


    ars moriendi

    Welk liedje heeft Lady GaGa dan van QUEEN gejat? ;o


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Wat is je favo soort muziek?: Rock.
    Wie is je favo artiest/band?: Nightwish.
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Via youtube.
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: Ja.
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?: Emppu Vuorinen en Marco Hietala. Marco omdat ie ontzettend droge humor heeft :'D en Emppu omdat ie een schattig koppie heeft.

    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?: Nee.
    Is er een liedje dat je laat huilen? zoja, waarom?: Concrete Angel, door Martina McBride.
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: Er zijn er meerdere. Dat langzame nummer van Fergie bijv. Girls Don't Cry geloof ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    -

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 20:06 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat is je favo soort muziek?: Rock
    Wie is je favo artiest/band?: Tokio Hotel
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Door iemand waar ik nu niks meer me te maken wil hebben.
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: Ja, 14 juni 2008 concert :D
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?: TOM KAULITZ; Geen redenen, hij trekt me gewoon aan op een bepaalde manier :$

    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?: Geisterfahrer; Ik vind het gewoon een prachtig nummer
    Is er een liedje dat je laat huilen? zoja, waarom?: Ja. Cinderella van Stevin Curtis Chapman. Hij zingt over zijn dochtertje die hij verloren heeft. Het is zo mooi...
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: I kissed A Girl van Kety Perry


    Smile with your heart.

    Wat is je favo soort muziek?: pop, rock
    Wie is je favo artiest/band?: nu.. Miley Cyris
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?:door de tv en mijn zus
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: nee
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:


    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?:
    Is er een liedje dat je laat huilen? zoja, waarom?: The Climb (maar nu nimeer)
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?:
    niet dat ik weet..


    Birdy in the sky..

    KimKITTY schreef:
    Welk liedje heeft Lady GaGa dan van QUEEN gejat? ;o


    Radio Gaga!
    All we hear is, radio gaga, radio goegoe, ... :9~

    Wat is je favo soort muziek?: Rock, pop, R&b
    Wie is je favo artiest/band?: Cinema Bizarre
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Ik heb Tokio Hotel leren kennen en toen ben ik daardoor op Quizlet gekomen en hier had ik dan weer over Cinema Bizarre gehoort, enzovoort. :3
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: Nee :'(
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:
    Ik kan niet kiezen, omdat ze allemaal iets speciaals hebben.

    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?: Warten auf dich van F-raz
    Is er een liedje dat je laat huilen? zoja, waarom?: These are the days of our lives van Queen. Mijn pap is een grote fan van Queen en toen hadden we de singstar van Queen voor hem gekocht. Dit liedje stond daar op en mijn pap vertelde dat dat zijn laatste liedje was en dat hij enkele weken daarna is overleden. Toen ik dat hoorde en op de tekst lette, moest ik bijna huilen..
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: Lelly kelly schoenen staan je zo goed, ze klemmen gewoonweg aan je voet, oh yeah! :X

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 19:34 ]


    Let the Night embrace you

    Wat is je favo soort muziek?: All Kinds :] Zowel (bevoorbeeld) Slipknot tot Mozart :]
    Wie is je favo artiest/band?: Ik heb er veel :] ene paar : Britney Spears, MeatLoaf, Tokio Hotel, Celine Dion
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Meatloaf: Ik ben ermee opgegroeid, Mijn vader luisterde graag naar zijn platendraaier en speelde vaak Meatloaf, Metalica, U2 (vanaf eerste platen :]) Daarom smaak en respecteer ik alle soorten muziek :] En Britney Spears is mijn idool en mijn voorbeeld, voor mij is ze dat nog steeds nog altijd na tien jaar :], en Tokio Hotel heb ik vier jaar geleden leren kennen, ik wou Duits leren en ben via hun beginnen Duits leren, na een jaar ben ik ze wat uit het oog verloren en toen twee jaar geleden in 2007 hebben ze mijn leven gered met hun muziek, voornamelijk met Spring Nicht enzo, ik had zelfmoorpogingen achter de rug nadat mijn vader stierf. Dusja die drie bands betekenen zowat mijn leven :]
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: Britney wel al , Tokio Hotel ook al, maar Meatloaf en Celine Dion niet :[
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:

    Tom Kaulitz, ookal zeggen ze dat hij een player is enzo , voor mij lijkt hij totaal iets anders, ik denk dat dat playergedoe een schild enzo is, en dat hij diep vanbinnen heel lief en respect voor meisjes heeft.
    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?:
    Tokio Hotel- Spring Nicht, redde mijn leven na de zoveelste zelfmoordpoging
    Meatloaf - Totally Eclipse of the heart: Ik zong dat vaak met mijn vader :]
    Meatloaf- Paradise by the dashboard light: Dat was het liedje waar mijn vader en ik lekker onszelf konden zijn, lekker onnzoel meezingen, zo mooi en zo vals als we konden.
    Britney Spears - From the bottom of my broken heart: Gewoon ik hou van dat melodietje en eigenlijk van heel dat liedje
    Celine Dion- Dance with my father: Gewoon het doet mij nadenken wat ik allemaal nog kon doen met hem en wat ik allemaal nog zal missen aan hem. En doet mij denken aan de goeie tijden die ik met hem had.
    Celine Dion - If Thats What It Takes / Pour que tu m'aimes encore: Het laat mij inzien hoeveel ik van de jongen hou waar ik stapelzot van ben :]
    Is er een liedje dat je laat huilen? zoja, waarom?:
    Celine Dion - Dance with my father : Gewoon het doet mij nadenken wat ik allemaal nog kon doen met hem en wat ik allemaal nog zal missen aan hem. En doet mij denken aan de goeie tijden die ik met hem had.
    En doet mij denken aan alle onnozele dingen we deden.
    Evanscence - My Immortal: Doet mij denken aan de moeilijke tijd die ik en broer hebben moeten doormaken en nog steeds doormaken , en dit liedje is één van de liedjes die mijn verdriet om een geliefde te verliezen
    Christina Aguilera- Hurt: Dezelfde redenen als de andere twee liedjes
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?:
    Nop :] Ik respecteer alle muzieksoorten :]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 19:48 ]

    Wat is je favo soort muziek?: Rock en al die andere dingen die daar op lijken.
    Wie is je favo artiest/band?: Green Day
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Ik ben zaterdag naar hun concert geweest :9~
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?:
    voor als je een band hebt ingevult;
    Echt als in; gezien, ja op het concert van zaterdag. Echt als in; mee gepraat neen ;D
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?: Ik vind ze allemaal leuk! Maar vooral Billie Joe Armstrong -idol- omdat hij toch al wat ouder wordt maar er toch nog blijft staan. Hij heeft zoveel energie, dat kan je je echt niet voorstellen. Zijn gitaarwerk is echt woow, ik k an er geen ander woord voor vinden. Hij zingt fantastisch goed live. Ik heb er gewoon geen woorden voor hoe fantastisch goed hij is, hoe hij zo goed een heel publiek kan meekrijgen, zelfs in de grootste zalen. Echt, words cannot describe.
    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?: 21 guns omdat ze dat misschien op mijn opa's begrafenis gingen draaien en omdat het gewoon een prachtig liedje is en Wake me up when september ends omdat het ook weer zo'n prachtig liedje is.
    Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?: Het staat hier de vraag hier boven ^^
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: Ja, Mariah Carey's liedjes en die de meeste van Lady GaGa. Ook liedjes die ze in discotheken draaien als in Complex muziek en zo ;D

    Wat is je favo soort muziek?:
    metal,en alles wat er ondervalt
    Wie is je favo artiest/band?:
    nightwish
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Mijn ouders luisterde naar dat soort muziek dus ik kende de stijle al. Nightwish ken ik via quizlet
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?:
    Nee,maar ik wil dat zo graag he.
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:
    Tuomas Holopainen.Hij is een voorbeeld voor mij met zijn keyboars kunsten. En zijn teksten raken me diep in het hard
    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? :
    Dead boy's poem.Bij dat gedicht hou ik het niet droog omdat hij presies beschrijft hoe ik me(vaak)voel
    Is er een liedje dat je laat huilen/ooit heeft laten huilen?:
    Verdronken vlinder,het koepelleed,angels,,dead boy's poem,highte then hope en zo kan ik nog ff door gaan.
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?:
    Al dat dance trance gedoe.Alles van Lady gaga,rihana cris brouwn enzo


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat is je favo soort muziek?: Rock/Metal/Industrial
    Wie is je favo artiest/band?: Tokio HotelHoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Via internet, en doordat ik 'rette mich' op Viva zag in ons hotel 8D
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: Ja. :'D
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?: Bill, hij is geweldig.
    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?: Ja, een paar. Bv Piensa en Ti van Los Caños, die vond mijn nu overleden vader erg leuk. En de betekenis is mooi. Piensa en Ti betekent 'Denk aan mij'.Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?: Die, en nog anderen.
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: Liedjes van Mika, Snow Patrol, Jordy van Loon [ugh], etc.


    -

    Wat is je favo soort muziek?:IndieRock
    Wie is je favo artiest/band?: Feeder
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Door mijn broer en mijn nicht. Toen ik 14 jaar was heeft mijn broer me hun meest bekende liedje laten horen en ik was helemaal verkocht.
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: Nee
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?: Allemaal, maar op dit moment zijn ze nog maar met twee. De eerste drummer pleegde spijtig genoeg zelfmoord en de twee is enkele maanden geleden uit de band gestapt. Maar ze brengen allemaal iets speciaal aan de band.

    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?:
    Come Back Around, de betekenis achter dit liedje doet met gewoon iets. Het was het eerste liedje na de dood van John Lee.
    Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?: Nee
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?:
    Van hun niet, maar van ander zoveel.


    It's all for you, my butterfly.

    Wat is je favo soort muziek?: Vanalles, eigenlijk
    Wie is je favo artiest/band?:Tokio hotel. En daarna Within Temptation, Evanescence, Simple Plan en Aloha From Hell.
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?:Tokio hotel, een vriendin zong Monsoon, dat vond ik mooi en zo heb ik ze opgezocht en fan van ze geworden ;D
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?:Ja, op werchter boutique (:
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:Tooooom :9~ Omdat hij lekker is
    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?:Gegen Meinen Willen. Omdat, steeds als mijn ouders ruzie maken, ik naar het liedje luister, en ik me daarna steeds terug iets beter voel (:
    Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?:Nee, niet echt. Sommige liedjes als ik emotioneel ben wel, maar dat zijn dan bijna alle rustige liedjes ;D
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?:De liedjes van Katy Perry haat ik. Geen idee waarom.


    Never run out of reasons to smile...

    Wat is je favo soort muziek?: Rock, poprock, Jrock, electro, screamo
    Wie is je favo artiest/band?: atm Destine
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: ik zag ze in het voorprogramma van Cinema Bizarre
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: jah heb ze gemeet
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?: ik vind ze alle 5 leuk =) ik ga niet 1 iemand kiezen

    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?: atm After The Rain van Cinema Bizarre, om een reden die niet iedereen hoeft te weten
    Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?: After The Rain van Cinema Bizarre, reden zie hierboven
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: liedjes die alleen maar over seks, vrouwen, ho's en geld gaan kan ik sowieso niet uitstaan


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat is je favo soort muziek?:Rock/alternatief
    Wie is je favo artiest/band?:Tokio Hotel/ Placebo
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?:Mohinni/kaya
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: Tokio Hotel 2 keer Placebo not yet...
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:Ermm.. Bill want hij heeft gewoon íets. Placebo niet echt een voorkeur. Hun muziek doet het em vooral

    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?: Poeh... van Tokio hotel kan ik nu effe geen specifiek nummer eruit plukken, van Placebo is het zeker weten Post Blue want toen dat nummer werd gedraaid had me vriend me gevraagt ^^
    Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?: Tokio hotel - sacred Omdat ik me heel erg in dat nummer kan vinden
    Placebo - A song to say goodbye cuz it reminds me at old times.
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: Hmm nee niet echt


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Wat is je favo soort muziek?: Pop, Rock, Alternative
    Wie is je favo artiest/band?:
    Tokio Hotel, Katy Perry, Enrique Iglesias, Metro Station.
    Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Ik haatte Tokio Hotel eerst altijd, tot ik ze zag op tmfawards en ik helemaal verkocht was door Bill, whaha.
    Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien?: Ja dus :')
    Nog maar 3 keer, maar daar komt vast snel verandering in :'d
    voor als je een band hebt ingevult;
    Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:
    Bill, omdat ik hem het speciaalste vind. De andere zijn zo niet-speciaal. Wat een uitleg, ghaha.

    Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?: Niet echt
    Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?: Kate Winslet - What If, LaFee - Wer Bin Ich,
    Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: Riverside. > <


    Some people make the world special just by being in it