• Wie kiezen jullie?

    Harry Potter of Draco Malfoy

    50.0% (16 stemmen)
     
    Harry Potter

    50.0% (16 stemmen)
     
    Draco Malfoy


    You are my piece of paradise.

    Harry!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Draco ofcourse!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Harry! Ik heb Draco niet graag.


    Queer zijn is gewoon alles

    Draco ^^

    Ik hou van badasses die goed worden of goede di badass worden ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Harry^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    HAAT AAN HARRY

    (Oke dat ook weer niet, want Harry is best leuk)


    You are my piece of paradise.

    Harry ;D


    "Not my daughter, you bitch!"

    Zeg dan tenminste dat de gene voor Harry zijn niet zo denken van 'Draco, ugh'


    You are my piece of paradise.

    Ron!


    Okeoke, Draco dan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Ron!


    Okeoke, Draco dan.


    Aaaah, dat doet me terug gaan naar een aantal jaren waar jij echt super Ron fan was! Haha. Maar ja. Ik ga ook voor Draco, want Harry vind ik niet zo geweldig. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ga ik toch voor Draco

    Ik vind het moeilijk.

    Harry is het hoofdpersonage. Je leert de wereld door zijn ogen kennen, leeft met hem mee en krijgt toch wel iets of wat een soort van band met hem. Maar tegelijk is hij ook nogal naïeve en heeft hij de gewoonte om zichzelf als onschuldig te zien. Dit neemt niet weg dat je echt met hem meegroeit tijdens het lezen, zeker omdat ook de boeken volwassener worden. Daarnaast kan ik zijn gevoel voor humor, medeleven en inzet voor vriendschap wel waarderen.

    Draco is een fascinerend personage. Hij intrigeert me en ik zou echt graag de boeken eens vanuit zijn POV lezen. Ik wil hem zo graag beter leren kennen. Tegelijk weet ik zeker dat als ik hem in het echt zou tegenkomen, ik hem niet zou mogen. De boeken portretteren hem nu eenmaal op zo'n manier dat het moeilijk is hem echt aardig te vinden. Hij is opschepperig, arrogant en steekt de schuld maar al te graag op anderen. Daarnaast is hij ook gewoon vreselijk gemeen tegen sommige mensen. Maar dit is allemaal alleen aan het oppervlak. We weten bijna niets over zijn echte gedachten en gevoelens. Deze kunnen misschien wel helemaal anders zijn dan hoe hij zich in het openbaar voordoet, of net niet...


    Volgens mij kies ik dan toch voor Harry.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 13:08 ]


    The soul needs autumn.

    Scintellare schreef:
    Zeg dan tenminste dat de gene voor Harry zijn niet zo denken van 'Draco, ugh'


    Nee, ik vind Draco ook wel okay. Maar ik had vroeger gewoon een beetje een crush op Harry, vandaar HAHA.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ronnieponnie!


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Draco!!! Absoluut Draco. Ik heb echt een ontzettende hekel aan Harry (':


    i wanna die with you once or twice.