• Ik vond net een spelletje en ik vind het best droog. Je zegt een pagina bv 29, de persoon achter je neemt het dichtsbijzijnde boek en typt de laatste zin van de genoemde pagina. Die persoon zegt een nieuw paginanummer enzovoort. Als het paginanummer boven het aantal pagina's van het boek is, neem dan gewoon de laatste pagina. Ik begin.
    128

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 16:02 ]

    xD

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 20:52 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Juist op dat moment floot de spreekbuis

    Pagina 83


    Your make-up is terrible

    Met een baalgevoel loopt ze terug.
    Pagina 4


    I'd rather go naked than wear fur.

    En nog veel langer daarvoor dat iets in het duister van de diepste grotten en somberste wouden dacht: wat zijn dat toch voor schepsels? Ik zag ze in het oog houden...

    Pagina 173

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 20:53 ]


    Your make-up is terrible

    Dude mijn boek begint bij blz 7


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    "De studenten Chinees verblijven dan aan de Beijing University of Technology, de studenten Japans aan de Kyoto University of Foreign Studies, de Nanzan University in Nagoya of de Jissen University in Tokyo."

    uhm... blz. 54


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Elkaar beter leren kennen voor het... officieel aan is.
    Pagina 99


    Never run out of reasons to smile...

    The St Mark’s square is the principale square of Venice.

    109


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    'ik kan me niet voorstellen dat ze tiffany hier dachten te vinden'
    zei ik toe ik de zijdeur openmaakte.


    ik lees boek met titl me myn naam ;p


    p69

    Caro ne vient pas? Komt Caro niet?


    100


    If you want perfection, buy a Barbie

    'Ik... ehh'sprak hij weifelend, 'Ik heb altijd het gevoel gehad dat Henry Cooperbrander meer ethiek in zijn functie weefde dan Antonie Lavaterne.'

    bladzijde 28

    'De vent is'- de eerste spreker wuifde wat in het wilde weg om over te brengen dat er bij iemand enige rijgnaden, ritssluitingen, rijen drukknopen, diversie lederen riemen en een compleet assortiment chirurgische hechtingen los zaten - 'kierewiet. En hij heeft een raar oog.'

    Pagina 271

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:57 ]


    Your make-up is terrible

    ''De banden waren hoger dan mijn middel.''
    Blz. 167


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Veel gebouwen zijn niet toegankelijk voor een rolstoel.

    44


    I am an idiot, I move.

    Luister, ik vind het prima dat je iets met mijn broer hebt en zo, maar ik wil er niet als derde een beetje bijhangen.
    Pagina 89


    Never run out of reasons to smile...