• Hey, ik heb toestemming gekregen om een tekenwedstrijd te houden!! =D
    En het zou fijn zijn als je niet in het midden afhaakt.

    Deelnemers:

    *xMushroomx -
    *Beastie -



    De FINALE! Laatste Opdracht:
    Teken een stelletje dat zoent! Het lijkt me zelf heel moeilijk, en het is me nog nooit goed gelukt, dus succes!

    Ik wacht tot jullie allebei inleveren! >< want ik wil niet dat de ene wint doordat de ander 'm niet inlevert. x3 ik wacht...



    xMysteryGirl

    PS: Link naar blog [met tekeningen]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 17:48 ]


    You are beautiful, you are love.

    vet ;D


    You are beautiful, you are love.

    Link naar blog [met tekeningen van iedereen]


    You are beautiful, you are love.

    handig ^^


    Life up to your own espectations

    De mijne is echt zo kinderachtig en stom en ieuwl :8:8


    - hoi ;D

    Heey Nynke, ik houd ook ontzettend veel van tekenen. Alleen heb ik geen tijd en teken ik nu eigenlijk alleen nog maar in de vakanties. Maar het is wel een leuk idee. Ik vind het ook PS leuker om gewoon mijn fantasie erop los te laten zonder druk. Maar oké, ik zou graag mee doen, maar volgens mij is het al vol en ik heb geen zin om telkens te kijken of er weer een opdracht is. Dus in het geval dat er iemand mee ophoudt of zoiets hoef je me niet in te schrijven, hoor. Ik wilde alleen even laten weten dat het een hartstikke leuk idee is.

    xx, andere Nynke

    (Jeeh, wat schrijf ik netjes.)


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Dageraad schreef:
    Heey Nynke, ik houd ook ontzettend veel van tekenen. Alleen heb ik geen tijd en teken ik nu eigenlijk alleen nog maar in de vakanties. Maar het is wel een leuk idee. Ik vind het ook PS leuker om gewoon mijn fantasie erop los te laten zonder druk. Maar oké, ik zou graag mee doen, maar volgens mij is het al vol en ik heb geen zin om telkens te kijken of er weer een opdracht is. Dus in het geval dat er iemand mee ophoudt of zoiets hoef je me niet in te schrijven, hoor. Ik wilde alleen even laten weten dat het een hartstikke leuk idee is.

    xx, andere Nynke

    (Jeeh, wat schrijf ik netjes.)


    Haha, is goed ;) maar ik heb het niet zelf bedacht hoor, wel meer houden tekenwedstrijden =P maar tock bedankt ;D

    xx- Nynke


    You are beautiful, you are love.

    > verplaatst naar wedstrijden.


    Let the Night embrace you

    jullie hebben nog 2 dagen!!


    You are beautiful, you are love.

    jaa ik heb m af alleen zit nu op school had m ingescant en alles thuis maar hij wil hem er niet op zetten -.- dus ik moet hem nog ff ergens anders erop zetten :'D


    A Noble was Born in Chaos

    Ik bn nu nog bij een vriendin :D Als ik thuis bn lever ik de mijne in ;)

    xxx


    Life up to your own espectations

    Devilicious schreef:
    Ik bn nu nog bij een vriendin :D Als ik thuis bn lever ik de mijne in ;)

    xxx


    okej ;)


    You are beautiful, you are love.

    Aiai. Nog niet iedereen heeft ingeleverd zie ik. Ik hoop niet dat iedereen ineens afvalt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    Aiai. Nog niet iedereen heeft ingeleverd zie ik. Ik hoop niet dat iedereen ineens afvalt.

    als ze niet inleveren.... =(


    You are beautiful, you are love.

    Ik doe ook mee !(yeah)


    Love is the best thing you can get

    jeej K heb er een gekozen (yeah)

    Mijn tekening

    xx vn Mell

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 19:26 ]


    Life up to your own espectations