• Hallo


    Ik ben pas begonnen met een nieuw verhaal waar onder andere personages van Degrassi; the next generation in komen. Ook Twilight in het geval van de wezens zeg maar :)

    Hier een stukje van mijn verhaal;
    Vrolijk loop ik naar school toe en hoor wat jongens fluiten. Glimlachend kijk ik om en zie een groepje gothic's staan. Zelf ben ik 100% alternatief op mijn eigen manier. 'Rock on!' roep ik en loop grijnzend verder. Vaag hoor ik ze bandnamen roepen en haal mijn schouders op. Als ik het schoolplein op kom lopen word ik meteen bestormt door mijn BFF's. Jane, Holly J, Anya en word meteen beknuffelt. Glimlachend omhels ik ze en kijk op als ik Danny aan zie komen. 'Anna!' roept hij vrolijk en omhelst me ook. Geheimzinnig zie ik Holly achter me kijken en ze knipoogt even. 'Hij vind je leuk,' fluistert ze en ik schud mijn hoofd. 'Vrienden,' lach ik en laat Danny los. 'Als jij het zegt,' lacht ze en knipoogt. Grijnzend knik ik en loop met de groep naar binnen. Onderweg zie ik Peter, Sav en Jake nog staan.

    De rollen die ik nog nodig heb;
    Vrienden/vriendinnen
    Vader
    Moeder
    Zusje
    Broer
    Scholieren
    Leraren

    Wat ik graag van je wil weten ;D

    Rol;
    Volledige naam;
    Bijnaam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk (foto graag);
    Karakter;
    Overige info;
    Melding als t verhaal begint;


    Love your life

    Rol: vriendin
    Volledige naam: Faith-Elisabeth Summers
    Bijnaam: Faith (eigenlijk ook wel de roepnaam)
    leeftijd: 18
    uiterlijk:


    Heeft ook een vleugel tattoo over haar volledige schouder, ok misschien meer rug


    karakter: erg vrolijk, aardig, durft veel (soms teveel), kent haar grens wel, beschermend tegenover haar vrienden en vriendinnen.
    Overige info: euhm, eens denken, ze is bi (als je dat niet erg vind) ze is op het moment single, ze is emo, euhm, meer weet ik op het moment niet
    Melding als t verhaal begint: graag (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:58 ]


    Life is short, so carpe f*cking diem!

    :X geen intresse (K)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Rol; als een vriendin of zus ^^
    Volledige naam; Delilah Kelson
    Bijnaam; Lila of lily
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk ;


    Karakter; lief, kon stil zijn maar is meestal 1 van de luidste van haar vrienden.. Houdt het liefst haar problemen voor haarzelf, betrouwbaar maar ze vertrouwt mensen zelf niet zo snel en is meestal bitchy tegen de nieuwkomers
    Overige info; piercings: snakebite en heeft normaal paarse lokken in haar haar

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 2:54 ]


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    RetteMichXX schreef:
    Rol; als een vriendin of zus ^^
    Volledige naam; Delilah Kelson
    Bijnaam; Lila of lily
    Leeftijd; 17
    Uiterlijk ;


    Karakter; lief, kon stil zijn maar is meestal 1 van de luidste van haar vrienden.. Houdt het liefst haar problemen voor haarzelf, betrouwbaar maar ze vertrouwt mensen zelf niet zo snel en is meestal bitchy tegen de nieuwkomers
    Overige info; piercings: snakebite en heeft normaal paarse lokken in haar haar


    link voor uiterlijk is hier als je het niet kunt zien, want ik kan dat zelf hier ook niet :p
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=165068


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    Rol; Broer
    Volledige naam; Dante eh achternaam van jouw hoofdrol
    Bijnaam; /
    Leeftijd; 18
    Uiterlijk (foto graag);


    Karakter; Hyper, op zichzelf, houd van muziek(harde vooral), uitgaan(meestal buiten), zorgzaam over zijn zusje( je moet misschien wat informatie over de hoofdpersoon zeggen handig)
    Overige info; tatoeage
    Melding als t verhaal begint; jaxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rol; Lerares
    Volledige naam; Catherine Evelyn Johnson
    Bijnaam; Cathy
    Leeftijd; 28
    Uiterlijk (foto graag);


    Karakter; Streng, maar rechtvaardig, chic, heeft veel vriendinnen.
    Overige info; Ze word veel uitgelachen door haar leerlingen.
    Melding als t verhaal begint; Graag(:


    I can't ever stop crying.

    Rol: leraar
    Volledige naam: Bradley Nelison
    Bijnaam: Brad
    Leeftijd: 29
    Uiterlijk:


    Karakter: Streng wanneer dat nodig is, sociaal, aardig
    Overige info: Bradley werd vroeger toen hij zelf nog op school zat gepest en heeft zichzelf ook wel eens gesneden. Hij is nog steeds bang weggepest te worden door zijn leerlingen. Gelukkig heeft ie met de meeste leerlingen toch wel een goede band opgebouwd. Bradley is (nog) single.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.