• Hey, ik heb toestemming gekregen om een tekenwedstrijd te houden!! =D
    En het zou fijn zijn als je niet in het midden afhaakt.

    Deelnemers:

    *xMushroomx -
    *Beastie -



    De FINALE! Laatste Opdracht:
    Teken een stelletje dat zoent! Het lijkt me zelf heel moeilijk, en het is me nog nooit goed gelukt, dus succes!

    Ik wacht tot jullie allebei inleveren! >< want ik wil niet dat de ene wint doordat de ander 'm niet inlevert. x3 ik wacht...



    xMysteryGirl

    PS: Link naar blog [met tekeningen]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 17:48 ]


    You are beautiful, you are love.

    Waneer komt de volgende opdracht (baby)

    xD K loop een beetje te hard van stapel maar :D

    xx vn mij


    Life up to your own espectations

    Weet ik nog niet... Jones kan pas over 3 dagen een foto maken, en er zijn nog een paar die niet hebben ingeleverd, maar als dat te lang duurt vallen ze af.


    You are beautiful, you are love.

    xKittyCupx schreef:
    Weet ik nog niet... Jones kan pas over 3 dagen een foto maken, en er zijn nog een paar die niet hebben ingeleverd, maar als dat te lang duurt vallen ze af.



    ooh oke... nja hoop dat het snel geregeld is... want ik best wel zin om verder te gaan al :X


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)


    ooh oke... nja hoop dat het snel geregeld is... want ik best wel zin om verder te gaan al :X


    Ik dus ook... stuur ze dan nog een waarschuwing en zeg dat dan over drie dagen de laaste dag is. zodat we meer zekerheid hebben... OMG ik wil een nieuwe opdracht :D (sorry hoor ik wil niet betweterig doen maar dan zijn we wat beter ingelicht :D)

    xxx vn mij (K) :P

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 18:43 ]


    Life up to your own espectations

    nee is goed ik zal ze een waarschuwing sturen!


    You are beautiful, you are love.

    Wacht maar in ieder geval tot vrijdag :'D [/als ik door ga]
    Want ik heb het echt verschrikkelijk druk met school :l


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    :O K ook ... heb Schoolexamen week... maar ik heb altijd wel tijd voor een tekening. :D


    Life up to your own espectations

    hoe zit het nou eig met everything ? tot hoever mag je nog inleveren enzo ? [ja sorry teken drang :X]


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    hoe zit het nou eig met everything ? tot hoever mag je nog inleveren enzo ? [ja sorry teken drang :X]

    vandaag krijgt Rugzak haar laatste kans om het in te leveren en dan beginnen we snel met de volgende opdracht!


    You are beautiful, you are love.

    xKittyCupx schreef:
    (...)
    vandaag krijgt Rugzak haar laatste kans om het in te leveren en dan beginnen we snel met de volgende opdracht!


    omg Yaay :'D [heeft gewoon zoveel zin om te tekenen xD]


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    (...)

    omg Yaay :'D [heeft gewoon zoveel zin om te tekenen xD]


    hell yeah :D K ook :D:D:D


    Life up to your own espectations

    DE Volgende opdracht is er! ^^^^


    You are beautiful, you are love.

    OMG ik ben dooooor! ;o


    - hoi ;D

    ie ie bn door... xD omg het engste dat ik ooit heb gezien... Ummh dat is het donger... of de trap -.- of hoogtes... ech vn die stomme onlogiese dingen... maar ik maak er wel wat van ... hoop ik :D


    Life up to your own espectations

    Devilicious schreef:
    ie ie bn door... xD omg het engste dat ik ooit heb gezien... Ummh dat is het donger... of de trap -.- of hoogtes... ech vn die stomme onlogiese dingen... maar ik maak er wel wat van ... hoop ik :D

    ok x] succes!


    You are beautiful, you are love.