• Kellan Christopher Lutz
    24 jaar oud en een acteur
    Meest bekend van zijn rol in Twilight, waarin hij vampier Emmett Cullen speelt. Ook speelt hij in de serie 90210, waarin hij de rol van George Evan vertolkt.


    Nadat zijn co-star Taylor Lautner zijn eerste seizoen starte van Love Of The Wolf allemaal gaan lezen mensen x) kreeg Kellan langzaam door dat ook hij wel de ware wil vinden. Nu Taylor Lautner zijn derde seizoen is gestart met de audities heeft Kellan ook besloten om dit te doen. Geef daarom hier je:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Plaatje:
    Waarom je mee doet:
    Extra:

    Geef je liefdes leven een kans in deze strijd voor Kellan's hart, geef je nu op voor: Love Of The Vampire gosh, inspiratieloosheid x)



    MEDEDELING: ER IS GEEN PLEK MEER!!!!, misschien volgende seizoen, als het dit seizoen verkeerd loopt

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 22:07 ]


    Chaotic Evil

    LuxuryRebel schreef:
    (...)


    de foto doet het niet....

    Ah damn
    hier een andere:
    http://images06.alloy.com/pagesystem/5/86/7328/7328_slide1.jpg


    VIP - Very Important Penguin

    Nicol schreef:
    Naam: Kristabelle Finch
    Leeftijd: 20
    Karakter: Best wel een kreng, grote bek, klein hartje, party girl
    Plaatje: Kristabelle
    Waarom je mee doet: Ze heeft het idee dat ze zich nu moet gaan settelen en de ware moet vinden.
    Extra: Bisexueel, neemt over haar huisvarken Molly mee naartoe, bekend van Love of the wolf waar ze de winnares van Seizoen 2 was maar verliefd werd op Pip en Rose, met de laatste had ze een half jaar een relatie.
    haha

    Jij bent eng. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Jij bent eng. x3


    wat ik kan er niets aan doen dat jij zó aantrekkelijk bent maar niet de ware voro me was =[


    We can only learn to love by loving.

    IK WIL NOG EEN ROL.
    Naam; Rose O'Hara.
    Leeftijd; 19
    Karakter; Lijkt erg Bitchy, maar als je haar goed kent merk je dat ze een lieve, melige en aardige meid is.
    Plaatje; Rose
    Waarom; Zoekt de ware
    Extra; Bi. Bekend van Seizoen 2, waar Kristabelle won, maar Taylor dumpte voor Rose. Heeft een half jaar lang relatie gehad met Kristabelle, maar toen het uit ging bleven ze wel Bffe.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 18:36 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nicol schreef:
    (...)

    wat ik kan er niets aan doen dat jij zó aantrekkelijk bent maar niet de ware voro me was =[

    Noh, ik ben niet de ware omdat we erachter kwamen dat we soulmates waren, en dat ik stiekem Taylor nog steeds loik vond ;'x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    IK WIL NOG EEN ROL.
    Naam; Rose O'Hara.
    Leeftijd; 19
    Karakter; Lijkt erg Bitchy, maar als je haar goed kent merk je dat ze een lieve, melige en aardige meid is.
    Plaatje; Rose
    Waarom; Zoekt de ware
    Extra; Bi. Bekend van Seizoen 2, waar Kristabelle won, maar Taylor dumpte voor Rose. Heeft een half jaar lang relatie gehad met Kristabelle, maar toen het uit ging bleven ze wel Bffe.



    jullie zijn niet normaal :3


    Chaotic Evil

    LuxuryRebel schreef:
    (...)


    jullie zijn niet normaal :3

    Wij zijn koel.
    EN JIJ MOET JE SERIE LOVE OF THE VAMP(IRE) NOEMEN. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Wij zijn koel.
    EN JIJ MOET JE SERIE LOVE OF THE VAMP(IRE) NOEMEN. x3



    OKE DAN DOE IK DAT x)


    Chaotic Evil

    Marihuana schreef:
    (...)
    Noh, ik ben niet de ware omdat we erachter kwamen dat we soulmates waren, en dat ik stiekem Taylor nog steeds loik vond ;'x

    O JA
    dat was het

    LuxuryRebel schreef:
    (...)


    jullie zijn niet normaal :3

    Weten we
    WIJ ZIJN KOEL


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)
    Weten we
    WIJ ZIJN KOEL



    doe dit soort verhalen maar in mijn gastenboek....anders kan ik de andere berichtjes van de aanmeldingen niet bij houden ;3


    Chaotic Evil

    LuxuryRebel schreef:
    (...)


    doe dit soort verhalen maar in mijn gastenboek....anders kan ik de andere berichtjes van de aanmeldingen niet bij houden ;3

    hm
    maar die vergeet ik steeds o.o en je verwijderd ze


    We can only learn to love by loving.

    Nou dan :')
    Naam: Angel Deslin
    Leeftijd: 20
    Karakter: onzeker, meestal blij, behulpzaam, betrouwbaar, ochtenhumeur-ja dat vind ik ook bij karakter horen :')-, niet snel boos, maar als ik boos ben kun je maar beter uitkijken :'), best wel bitchy, zegt mening luid en duidelijk.
    Plaatje: http://i36.tinypic.com/s5enpl.jpg
    Waarom je meedoet: In de hoop ooit nog eens een lieve jongen te vinden. *jezus wat heb ik daar lang over na moeten denken*
    Extra: Speelt gitaar en doet aan streetdance.

    mag ik nog wat rollen
    -houd van rollen bedenken-


    We can only learn to love by loving.

    Naam: Bells Tree
    Leeftijd: 19
    Karakter: Vrolijk, kinderlijk, altijd aan het zingen en dansen, hyperactief
    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/cute%20girl/Bojesse/CuteGirlWaivesLAX.jpg
    Waarom je mee doet: Ze ziet het als een nieuwe stap in haar leven, iets waardoor ze verder kan na de dood van de belangrijkste man in haar leven haar vader
    Extra: heeft dus geen vader meer, ziet geesten, is nogal Zen haha


    We can only learn to love by loving.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 20:56 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.