• Ja er werd daarstraks gezegt dat dat in de vakantie is. Maar helaas voor de zuiderlingen in NL valt dat net buiten de vakantie. GVD! Ik mag dus niet spijbelen, sta ik dus helemaal achteraan en zie ik geen fuck op mijn 1e TH concert omdat ik klein ben! =.=


    -

    Dat suckt, wejoo.
    Nja, ik ging naar Pussycat Dolls en was daar om half 6, 7 uur gingen de deuren open. Guess what? Kon het hartstikke goed zien en stond bijna vooraan!

    Dus je kan 't wel proberen, gewoon gelijk uit school gaan of zo..
    Wel vet kut zeg voor je.. o.o


    -

    Smeek gewoon of je mag spijbelen? (nerd)
    Myn moeder is nooit moeilijk over spijbelen, best wel slecht van haar maar goed.
    Die x had ik gewoon geen zin in school dus ging ik niet, en toen had zij naar school gebeld met de melding dat ik griep had. En altijd als ik me verslaap belt ze naar school om te zeggen dat ik bij de tandarts was.(nerd)

    Maar, ik ben Zuid-Holland, ik weet niet of dat in regio zuid valt, maar ik heb wel gewoon voorjaarsvakantie dan?


    ok

    NocteObscura schreef:
    Dat suckt, wejoo.
    Nja, ik ging naar Pussycat Dolls en was daar om half 6, 7 uur gingen de deuren open. Guess what? Kon het hartstikke goed zien en stond bijna vooraan!

    Dus je kan 't wel proberen, gewoon gelijk uit school gaan of zo..
    Wel vet kut zeg voor je.. o.o

    Ja ik baal goed... (huil)


    -

    madenaah schreef:
    Smeek gewoon of je mag spijbelen? (nerd)
    Myn moeder is nooit moeilijk over spijbelen, best wel slecht van haar maar goed.
    Die x had ik gewoon geen zin in school dus ging ik niet, en toen had zij naar school gebeld met de melding dat ik griep had. En altijd als ik me verslaap belt ze naar school om te zeggen dat ik bij de tandarts was.(nerd)

    Maar, ik ben Zuid-Holland, ik weet niet of dat in regio zuid valt, maar ik heb wel gewoon voorjaarsvakantie dan?

    Carnaval valt een week voor de vakantie die jullie hebben. Daarom hebben wij een week eerder. Maar carnaval kan me gestolen worden! Ik wil naar TH en het goed kunnen zien! :'(


    -

    Ik wil verhuizen ><'
    Maar waarom ga je dan niet naar Oberhausen? Daar ga ik namelijk wel heen, maar eerst nog iemand ontvoeren n_n
    En als ik daar geen kaartjes voor krijg, dan krijg ik mijn ouders echt wel zover dat ik mag spijbelen voor Ahoy. Screw them!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zijn er geen zitplaatsen in Ahoy?
    Ik ga in vorst gewoon op een stoeltje zitten en c'est ça! (nerd)


    Let the Night embrace you

    Sissel schreef:
    Zijn er geen zitplaatsen in Ahoy?
    Ik ga in vorst gewoon op een stoeltje zitten en c'est ça! (nerd)

    Bij het JB-concert zijn er wel zitplaatzen, bij TH waarschijnlijk ook. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Ik wil gaan naar het concert in Brussel, maar op dit moment mag ik nog niet, en als ik zou mogen, sta ik waarschijnlijk ook vanachter want op donderdag heb ik altijd les tot kwart voor vijf, en spijbelen zit er niet in --'


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb les tot 10 over 3, eer dat ik in Rotterdam ben! En mijn vriendin moet nog komen, aagh! Ik, maak me nu al druk! XD


    -

    waarom kan/mag je niej spijbelen? dat heb ik gedaan bij me eerste concert van hun ;o
    een concert is toch veel belangrijker dan één mizerabel dagje school

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:11 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Dat is fock ;x
    Ik woon in het oosten en daar hebben we wel vakantie =D Daar ben ik wel erg blij mee, ik ga er al eerder heen met mijn bf <3

    Als ik geen vakantie had, had ik les tot 10 voor 12, en had ik daarna met de trein naar R'dam gekunt, maar als ik geen vakantie had moch ik spijbelen. Voor 4 Maart mocht ik ook 3 dagen spijbelen. Love my parents <3

    Als jij nou probeert een deal te sluiten met jou ouders.. Je zegt dat jij vanaf nu tot het concert niet meer dan 1 keer afmeld van school. Lukt dat, dan mag je spijbelen, lukt het niet, dat mag je niet spijbelen ?? Of iets met je school cijfers? Dat je daar ergens mee wat afspreekt met je ouders..?

    Striflicious schreef:
    Ik heb les tot 10 over 3, eer dat ik in Rotterdam ben! En mijn vriendin moet nog komen, aagh! Ik, maak me nu al druk! XD

    Krijgen jullie geen nieuwe roosters?


    Music is the new sex

    voordringen voor je leven.

    aaaaaaaaaaaaaah daat is echt kut!
    Medelijden met Zuid-Holland (l)

    Unusual schreef:
    (...)
    Krijgen jullie geen nieuwe roosters?
    Bijna nooit! O.o


    -