• Geloof jij in liefde op het eerste zicht en heb je het al eens meegemaakt?

    Ik wou dat even weten (nerd)
    Ikzelf geloof erin:
    Ten eerste omdat ik het heb meegemaakt, de eerste keer in heel mijn leven dat ik verliefd werd.
    En ten tweede omdat de ouders van mijn beste vriend allebei op het eerste gezicht op elkaar verliefd werden en ze zijn nu al 14 jaar getrouwd. En geloof me, ik vind dat het best bijeen passende koppel dat ik ken
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 22:05 ]


    Only losers can act the way you do

    Nee...
    Maar ik ben ook maar 1 keer echt verliefd geweest. Of ik er in geloof: vast wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    naar aanleiding van je vorige topic?
    maar ja, dat heb ik al meegemaakt - nog niet zo heel gek lang geleden (krul)

    Ik geloof in verliefheid op het eerste gezicht.Liefde moet groeien


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bwa, ik geloof er wel in, maar niet nu. Op zo'n jonge leeftijd bedoel ik dan. ;D

    JA!
    want, ik zag mijn vriend al een keer in de stad, ik zag hem en hij keek mij aan. Een week daarna, in een skatecenter zijn we aan de praat geraakt, ik vond hem al wel leuk. Die dag erna had ik het uitgemaakt met mijn vriend, en kreeg ik met mijn vriend die ik nu heb <3


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, want dat is bij mijn ouders ook, ze zijn zelfs al samen van de eerste dag dat ze elkaar zagen. Still happy. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, om dezelfde reden als jou : heb het zelf al meermaals meegemaakt.


    -

    Hm, ja, maar ik heb het nog niet meegemaakt (:
    En man, jij bent in een topicbui zeg ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik geloof erin, want ik heb het al eens meegemaakt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Courageous schreef:
    Hm, ja, maar ik heb het nog niet meegemaakt (:
    En man, jij bent in een topicbui zeg ;D
    Haha, ja. Ik verveel me gewoon :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik heb nu een crush (geen idee of het echte verliefdheid is) op een jongen die ik eigenlijk helemaal niet ken, maar alleen maar heb gezien op school. Dus ja, ik geloof er in. Denk ik.
    (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk dat het wel iets kan opwekken, maar échte verliefdheid moet volgens mij toch echt komen als je de persoon beter kent.


    rules don't stop me

    ik denk dat je wel meteen zoiets kan hebben van haar/hem wil ik beter leren kennen of zei/hij ziet er wel heel leuk uit enzo
    maar og je egt meteen verliefd kan zijn.. nee dat denk ik niet
    na het eerste geprek(dat meestal dan ook snel komt) kan het wel
    vind ik


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ehm nee, ik word pas verliefd zodra ik iemand leer kennen.


    Life is hard and then we die

    Exercitus schreef:
    Ik geloof in verliefheid op het eerste gezicht.Liefde moet groeien