• Geloof jij in liefde op het eerste zicht en heb je het al eens meegemaakt?

    Ik wou dat even weten (nerd)
    Ikzelf geloof erin:
    Ten eerste omdat ik het heb meegemaakt, de eerste keer in heel mijn leven dat ik verliefd werd.
    En ten tweede omdat de ouders van mijn beste vriend allebei op het eerste gezicht op elkaar verliefd werden en ze zijn nu al 14 jaar getrouwd. En geloof me, ik vind dat het best bijeen passende koppel dat ik ken
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 22:05 ]


    Only losers can act the way you do

    Fragile schreef:
    Ik geloof er wel in, maar heb het nog nooit meegemaakt.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik geloof erin


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nee, ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, ik moet iemand leren kennen, en van iemand houden doe je niet 1 2 3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik geloof der zeker in. Omdat ik het heb meegemaakt :'). echt een raar maar mooi moment. tis echt raar om te beschrijven. Ik dacht ook vroeger van: op iemand verlieft zijn gaat toch niet als je hem niet kent. maar ik heb wel dergelijk het tegendeel ondervonden :')

    ik geloof erin want ik zit nu in een relatie waarin dat ik het heb meegemaakt,

    ik zag hem, en paf :'D

    Jah, ik geloof in liefde op het eerste gezicht en jah, ik heb het zelf meegemaakt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, ik geloof er niet in, want al was ik in één slag verliefd op mijn vriendje, ik werd verliefder met de tijd doordat ik zijn persoonlijkheid leerde kennen..


    Life is hard and then we die

    Ja ik geloof erin

    Ik heb het zelf meegemaakt en ben nog steeds(nu al een paar maanden) verliefd op hem:$
    Hij weet het maar ik durf alleen op msn met hem te praten al zijn vrienden weten het ook en ik werd zelfs ......lover genoemd..

    dus jaa ik geloof erin


    Everyone wants their own prince on the white horse.

    Ik geloof er wel een beetje in, maar eigenlijk wordt je dan verliefd op iemands uiterlijk, je weet dan nog niet hoe zijn/haar karakter is.

    Dazzled schreef:
    Ik geloof er wel een beetje in, maar eigenlijk wordt je dan verliefd op iemands uiterlijk, je weet dan nog niet hoe zijn/haar karakter is.
    Niet helemaal hoor :'D

    Ik ken iemand die op het eerste zicht verliefd werd. Ze kwam in een studentencafé binnen en er zat een groepje jongens en ze werd opslag verliefd op één jongen. Het was de minst mooie jongen van de groep. Zij was daar met een groep vriendinnen. Die jongen waar zij op het eerste zicht verliefd op werd, werd ook op het eerste zicht verliefd op haar. Ze zijn nu al meer dan tien jaar getrouwd en hebben twee kinderen (nerd)

    Waarschijnlijk is dat slecht uitleg.

    Ander voorbeeld:
    Ik werd op het eerste zicht verliefd op een lelijk iemand. ;d


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    (...)Niet helemaal hoor :'D

    Ik ken iemand die op het eerste zicht verliefd werd. Ze kwam in een studentencafé binnen en er zat een groepje jongens en ze werd opslag verliefd op één jongen. Het was de minst mooie jongen van de groep. Zij was daar met een groep vriendinnen. Die jongen waar zij op het eerste zicht verliefd op werd, werd ook op het eerste zicht verliefd op haar. Ze zijn nu al meer dan tien jaar getrouwd en hebben twee kinderen (nerd)

    Waarschijnlijk is dat slecht uitleg.

    Ander voorbeeld:
    Ik werd op het eerste zicht verliefd op een lelijk iemand. ;d

    Ja, ik begrijp je maar smaken verschillen. Ik vind iemand lelijk die jij misschien heel mooi vind. Maar ik bedoel, je kan verliefd worden op iemand, maakt niet uit hoe lelijk of mooi hij is, terwijl die persoon een slecht karakter heeft. En dat hij je elke week met iemand anders bedriegt, snap je? ;d

    Ja ik geloof erin (: heb nu al met die jongen sinds 29'09'09 <3

    Ja, ik geloof erin
    het klikt meteen, of het klinkt niet, zo is het toch bij mij!


    Your Butt is Mine!

    Geloof er zeker in, ben nu al 5 maandjes samen met mijn vriendin ^^ Het is sinds dat ik haar heb leren kennen dat ik in echte liefde geloof ^^


    Live Your Life

    Snakie9005 schreef:
    Geloof er zeker in, ben nu al 5 maandjes samen met mijn vriendin ^^ Het is sinds dat ik haar heb leren kennen dat ik in echte liefde geloof ^^

    Oo liefje toch, (H)
    Zo lief!


    Your Butt is Mine!