• Geloof jij in liefde op het eerste zicht en heb je het al eens meegemaakt?

    Ik wou dat even weten (nerd)
    Ikzelf geloof erin:
    Ten eerste omdat ik het heb meegemaakt, de eerste keer in heel mijn leven dat ik verliefd werd.
    En ten tweede omdat de ouders van mijn beste vriend allebei op het eerste gezicht op elkaar verliefd werden en ze zijn nu al 14 jaar getrouwd. En geloof me, ik vind dat het best bijeen passende koppel dat ik ken
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 22:05 ]


    Only losers can act the way you do

    Sure geloof ik het! Mijn moeder zag mijn vader toen ze 12 was (hij 17) in de kerk. (mijn vader was misdienaar) ze was meteen verliefd enzo. &6 jaar later hebben ze 1avond naast elkaar gezeten en daarna was het aan. (: Nu 32 jaar later zijn ze nog steeds samen, zijn 27-28 jaar getrouwd en hebben 2 kindertjes :'D Ik hoop dat ik later ook zo word, hihi.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ja, want ik heb zelf al 'haat' op het eerste zicht meegemaakt, zonder nog maar een woord te hebben gewisseld. Dus moet het omgekeerde ook kunnen :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Liefde op het eerste gezicht? Biggest bullshit humanity believes in.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik geloof er wel in (:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 12:48 ]

    ik geloof er wel in maar het is bij mij nog niet voor gekomen;p


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik geloof wel dat het voor kan komen, maar eigenlijk denk ik dat het vooral het toeval is dat je iemand ontmoet waarbij je je goed voelt naarmate je hem/haar leert kennen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 15:13 ]


    You are beautiful, you are love.

    Nee. Ik kan iemand wel knap vinden op het eerste zicht, maar echt verliefd niet. Daar is wat meer voor nodig ^^


    -

    Neh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik geloof er wel in ook al heb ik het zelf nog niet megemaakt, Ik ken een koppel en die hebben sinds de kleuter klas al verkering en zijn nu 40 !

    Uneventful schreef:
    Liefde op het eerste gezicht? Biggest bullshit humanity believes in.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja, ik geloof in liefde op het eerste gezicht. Zelf meegemaakt.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.