• Geloof jij in liefde op het eerste zicht en heb je het al eens meegemaakt?

    Ik wou dat even weten (nerd)
    Ikzelf geloof erin:
    Ten eerste omdat ik het heb meegemaakt, de eerste keer in heel mijn leven dat ik verliefd werd.
    En ten tweede omdat de ouders van mijn beste vriend allebei op het eerste gezicht op elkaar verliefd werden en ze zijn nu al 14 jaar getrouwd. En geloof me, ik vind dat het best bijeen passende koppel dat ik ken
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 22:05 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik geloof dat het kan, maar ik geloof ook dat het meestal niet zo lang duurt. De meeste liefdes die succesvol zijn, vloeien voort uit vriendschap (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, denk ik ..
    maar dat betekend niet gelijk dat diegene de ware is ofzo, want daar geloof ik dus níet in


    you’re the one that keeps me strong

    Ik geloof daar niet in omdat ik niet zo open ben voor jongens . En jongens zien me toch niet staan .


    When words fails, music speaks

    Jaa,
    ik geloof dr in.
    want ik heb het zelf al paar x gehad.
    en dat werd dan ook gelijk watt met hem.
    xx


    <33333

    Als dat hetzelfde is dan ware liefde, dan wel. Maar ik denk dat er nog wel een verschil in zit.
    Maar zoals wetenschappelijk bewezen voor ware liefde (voor mensen die erin geloven bestaat het, anderen niet) geldt dat ook voor liefde op het eerste gezicht volgens mij.


    - ingewikkelde uitleg, maar liefde is nu eenmaal het minst simpele begrip ooit.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik geloof erin :3

    het is me zelf overkomen enkele maanden geleden...
    kben egt zo van die gaan houden dak alles voor die over heb.
    we zijn natuurlijk heel close ondertussen ze ;)

    Zucht. Echt, waarom bump je dit?! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nvm, oud topic =.=

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:15 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik geloof dat er bij de eerste blik een klik kan zijn, ja, maar echte liefde heeft tijd nodig. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik geloof dat er bij de eerste blik een klik kan zijn, ja, maar echte liefde heeft tijd nodig. (:

    dat is zo, maar soms kan je het ineens zo al voelen da het de ware is... dan zal je al des te meer reden hebben om close te worden met die persoon :)

    lovejapan schreef:
    (...)
    dat is zo, maar soms kan je het ineens zo al voelen da het de ware is... dan zal je al des te meer reden hebben om close te worden met die persoon :)


    True, maar als ik een crush heb denk ik al gelijk niet meer helder en dus is voor mij iedere crush 'de ware'. (cat)


    everything, in time

    Jup, met mijn ex date, alleen werd het niks ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Progeny schreef:
    (...)

    True, maar als ik een crush heb denk ik al gelijk niet meer helder en dus is voor mij iedere crush 'de ware'. (cat)

    oei ja das dan moeilijker :) ma da kan geen kwaad ^^
    ja ik heb da nu ni snel dak verliefd wordt dus kweet ondertussen voor mij eigen al ofk egt voor iemand wil gaan of ni ^_^

    Ik geloof niet in liefde op het eerste zicht, maar wel in aantrekking op eerste gezicht. Je kan je wel meteen fysiek tot iemand aangetrokken voelen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Trafalgar schreef:
    Ik geloof niet in liefde op het eerste zicht, maar wel in aantrekking op eerste gezicht. Je kan je wel meteen fysiek tot iemand aangetrokken voelen.


    "Fysiek tot iemand aangetrokken voelen". M.a.w, die persoon is gewoon vet sexy. (cat)


    everything, in time