• Eergister avond had ik de moed gevonden om alles te zeggen waar ik me aan irriteerde, wat mijn angsten waren en hoe ik dingen beleefde tegen mijn vriend. En na eerst heel de nacht ruzie gemaakt te hebben hadden we het gisteren bij gelegd. In die brief had ik geschreven dat ik duidelijkheid erg belangrijk vind, en dat als hij geen zin heeft om bij mij te zijn dat hij eerlijk moet zeggen waarom niet. En daar stemde hij mee in.
    En vandaag zou ik mee gaan jammen, belt hij dat de zanger ziek is en dathet niet door gaat.
    Belt de zanger mij later op met de vraag waar ik ben en dat mijn vriend heel vaag doet over het feit dat ik daar niet ben.
    Oh, ik weet echt niet wat ik aan moet met die gast --'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Vraag je vriend waarom hij belde dat de zanger ziek was

    djeez ik zou me echt zo hopeloos kwaad voelen op dat moment.. Ik zou hem op het matje roepen en hem vragen hoe dit nu zit en of hij gisteren wel heeft gehoord wat je eigenlijk zei. Nu weet ik natuurlijk niet de details van dit verhaal en wat eraan voor afging enzo, maar ik zou het waarschijnlijk uitmaken.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hij draait het toch wel om zodat het iemand anders schuld lijkt.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Dat is best een naaistreek O_O


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    MissShinoda schreef:
    djeez ik zou me echt zo hopeloos kwaad voelen op dat moment.. Ik zou hem op het matje roepen en hem vragen hoe dit nu zit en of hij gisteren wel heeft gehoord wat je eigenlijk zei. Nu weet ik natuurlijk niet de details van dit verhaal en wat eraan voor afging enzo, maar ik zou het waarschijnlijk uitmaken.


    Ik ben ook Hopeloos kwaad. En ik heb hem echt een kwartier geleden gesmst met de vraag waarom hij liegt dat de zanger ziek is. Maar hij reageerd niet.
    En ik weet dat hij hem heeft gelezen. Want als hij jammt zit zn telefoon in zijn zak op trillen en hij kijkt gelijk.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Hmm, jou vriend lijkt niet te beseffen dat jij alles voor jullie relatie doet. Hij doet echt wel kut tegen je oO Ik zou het hem nog een keer goed en duidelijk zeggen waar het op staat en dan zien? Ik weet het niet echt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    SoundSoldier schreef:
    (...)

    Ik ben ook Hopeloos kwaad. En ik heb hem echt een kwartier geleden gesmst met de vraag waarom hij liegt dat de zanger ziek is. Maar hij reageerd niet.
    En ik weet dat hij hem heeft gelezen. Want als hij jammt zit zn telefoon in zijn zak op trillen en hij kijkt gelijk.


    nouja ik weet niet precies hoe het zit maar ik zou het uitmaken ;x maar dan wel in het echt zeg maar, niet via sms...


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    (...)

    nouja ik weet niet precies hoe het zit maar ik zou het uitmaken ;x maar dan wel in het echt zeg maar, niet via sms...


    Neejoh, als ik het uitmaak dan ga ik het niet op die lage manier doen >.<


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ahh ik zou er heen gaan en het vragen


    Ride or die

    Ik zou het uitmaken, zoiets flikt je eigen lief je toch niet ? Waarom mag je niet mee ? Hij heeft gewoon tegen je gelogen. Ander & beter ! :x

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 16:56 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Het klinkt heel lullig, maar ik heb zo het idee dat hij niet meer verliefd op je is of zich voor je schaamt. Misschien kun je beter een keer goed met hem praten over hoe jij en hij zich voelt. Als hij zich dan nog zo blijft gedragen zou ik het uitmaken, maar succes ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wat een kutmens (Ofwathetis) ben je dan als je zoiets flikt .. wat onderbroek ook al zei is zou het uitmaken :Y)
    Het kinkt meschien stom maar als je zoiets doet bij je tog wel een niet goed in je kutkop (en al helemaal niet als je het bij e vriendin doet:()

    Kusjeee&succes(flower)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 16:47 ]


    ailoveejoee.

    Praat eens met je vriend, waarom hij zei dat de zanger ziek was?


    Never say you're happy, when your eyes still cry.