• Ik had een super idee(ookal zeg ik het zelf)
    en ik hoop dat die er nog niet is en dat ik de enige blijf met dit idee xD


    Iedereen van school kent ze,Dé 4 vriendinnen die ieder een ander karakter zijn en een andere stijl hebben.Maar op een dag moeten de onafscheidelijke meiden in groepjes van 2 naar een andere staat en ander land.Ze missen elkaar erg en beginnen zich langzaam te ergeren aan hun andere vriendin die bij ze is.De leuke tijden van de 4 lijkt weg te gaan.En al helemaal als er een grote oorlog komt en de meiden het tegen elkaar moeten opnemen.Komt het ooit nog goed?Of moet het zo ver gaan dat de meiden elkaar bijna vermoorden?
    Je leest het in mijn story![/]


    Het enige wat ik kan vertellen is dat het temaken heeft met Twilight :P

    Maar ik heb rollen nodig en dit zijn ze ;

    Meisje 1 (Is een sportief en stoer meisje,Ze laat bijna nooit haar emoties zien maar onder tussen is ze een gevoelig en lief meisje);

    Meisje 2 (Is een creatief meisje,die vaak in haar eigen wereld is en ook best stil,Maar ze is luidrugtig en melig bij de mensen die ze echt goed kent); Is bezet door mij :$ :X

    Meisje 3 (Is een slim meisje,ze kan goed leren en iedereen denkt dat ze een heiligboontje is maar niks is waar,In haar vrijetijd en bij haar vriendinnen is ze druk en heeft zij altijd de beste ideeen); xKittyCupx

    Meisje 4 (Is een Vurig meisje,Ze is vaak druk en sommige vinden haar kinderachtig.Maar eigelijk is ze erg rustig en heel volwassen,Ze gedraagt zich anders omdat ze verlegen is maar haar vriendinnen proberen aan uit haar schulp te laten ruipen en langzaam maar zeker veranderd ze in de persoon die ze echt is);

    Wat ik wil weten is ;

    Tekstje (waar je naam+Leeftij+hobby's+(dis)likes in staan);
    Plaatje;

    Ik kies de gene die het best overeenkomt met het karakter van die persoon zowel plaatje als tekstje.

    XoxO

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 21:04 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xKittyCupx ik vind je tekstje okee maar zou je een andere bijpassende foto u]kunnen kiezne?als je er geen kunt vinden dn maakt niet uit:)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    xKittyCupx ik vind je tekstje okee maar zou je een andere bijpassende foto u]kunnen kiezne?als je er geen kunt vinden dn maakt niet uit:)

    oke.. meer bijpassend... moet ze een bril hbn ofzo? x]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 20:25 ]


    You are beautiful, you are love.

    waahah zo iets ja,:P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xKittyCupx schreef:
    [Meisje 3]Tekstje;

    Hey, ik ben Tessa Cartney en ik ben 16 jaar oud. Ik hou van lezen en zelf verhalen schrijven Mensen zien me vaak als nerd, maar ik kan gewoon goed leren. Gelukkig heb ik lieve vriendinnen die het niks uitmaakt en waar ik ook de grootste lol mee heb! Veder zou ik graag de ware liefde willen vinden, wat wel erg moeilijk is onze school, want de meeste jongens kennen de echte 'Tessa' niet,, Ze kennen me alleen als een meisje dat haar best doet voor school en ik denk dat iedereen me best saai vind. Maar dat ben ik echt niet, ik kan echt een melig en wild beest zijn XD. Ik zal iedereen eens laten zien wie ik echt ben...
    Xxx Tessa
    die?
    of
    die


    kan geen goeie met bril vinden x3


    You are beautiful, you are love.

    xKittyCupx schreef:
    (...)

    kan geen goeie met bril vinden x3


    Die eerste is goeed maar ik heb er anders ook nog eentje vor je

    klik

    of deze


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xKittyCupx schreef:

    die ^^
    of
    die x3


    die had ik ook nog, maar die 1ste van jou is ook wel leuk (:


    You are beautiful, you are love.

    die eerste vn jou iss coool :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    die eerste vn jou iss coool :P

    ja die vin ik ook wel leuk x)


    You are beautiful, you are love.

    ma je hebt de rol (A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Yay!! ^^


    You are beautiful, you are love.