• Ik vind het zooo vervelend als mensen in hun stories met Jezus, Jezus Christus of GVD of zoiets schelden. Gelovige mensen kunnen zich hier erg aan ergeren. Houd hier rekening mee!

    Ook schelden met ziektes als kanker of tyfus kan erg beledigend zijn. Mijn tante bijv. is overleden aan borstkanker, en als ik in een story 'kankerslet' of zoiets lees doet dit mij erg veel verdriet.


    Hope goes lost but never dies.

    Treehouse schreef:
    Ik snap jullie wel, maar er zijn natuurlijk mensen die er moeite mee hebben;
    nou is het wel hun probleem maar een beetje rekening houden kanwel toch?
    @ahti
    maar kut en potverdriedubbeltjes is een heel normaal woord, waarom zou dat niet mogen?

    Lul en zak dan niet?
    dat slaat het zelfde als op kut, hoor.

    oke, beter idee.
    beste quizletters, wij gaan niet meer schelden, of we schelden met meubels, als dat nog mag.


    your eyes are like stars in the night.

    Keelhauled schreef:
    (...)
    Lul en zak dan niet?
    dat slaat het zelfde als op kut, hoor.

    oke, beter idee.
    beste quizletters, wij gaan niet meer schelden, of we schelden met meubels, als dat nog mag.


    TAFEL!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik scheld wel altijd met godverdomme e.d. en ik vind dat niet te vergelijken met een scheldwoord als 'kanker.' Maar oke.
    Ja in mijn verhalen schelden de personen ook,
    en ik zou t redelijke inperking van schrijversvrijheid vinden als dat niet meer zou mogen :')

    Ik irriteer me er niet aan, ik kan me voorstellen dat het voor wel-gelovige het vervelend is, maar ik denk dat je er niet veel aan kan doen.

    Cherished schreef:
    Ik scheld wel altijd met godverdomme e.d. en ik vind dat niet te vergelijken met een scheldwoord als 'kanker.' Maar oke.
    Ja in mijn verhalen schelden de personen ook,
    en ik zou t redelijke inperking van schrijversvrijheid vinden als dat niet meer zou mogen :')


    idd. die personen uit mijn story's die ik ooit had scholden ook. Realiteit.

    Gelijk heb je!


    it's ok to be gay!

    Ik scheld heel erg vaak. Niet in story's, want ik schrijf niet story's, maar gewoon op school ofzo. Maar waar ik nooooit mee scheld is kanker. Dat vind ik wel zo vreselijk. Dat kan ik gewoon niet over mijn lippen krijgen. Maar tyfus, tering, (God)verdomme etc. gaan er heel makkelijk uit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat begrijp ik...


    Just a simple "I love you" (:

    GVD is geen scheldwoord, het is een boek van mijn school en staat voor "Goed Voor Druk"
    Ik volg publiciteit, dusja. XD

    (+ het is sowieso geen scheldwoord maar een vloekwoord!)

    Dus wie in het vervolg nog een keer GVD zegt, zegt eigenlijk; Goed Voor Druk. Lol! =D

    Weer wat bijgeleerd! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zoals jij het zegt lijkt het alsof je dat iedereen hier wil verbieden, maar dat gaat nou eenmaal niet.
    Ik scheld zelf niet met kanker, maar ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten waarmee hij/zij scheld. Zoals Kirsten al zei, als iemand niet met kanker scheld dan haalt diegene echt alle overledenen daarmee niet terug.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben het met je eens.Ik snap dat mensen er niet bij steel staan wat de betekenis van een word is maar dat zouden ze eigelijk wel moeten doen.Soms doet het echt pijn als iemand iets al kanker godverdomme of tyfes zecht.Mensen moet eerst denken voordat ze iets zeggen/schrijven,zeker met dit soort dingen,die kunnen zo veel pijn doen

    Eigenlijk zou niemand meer moeten schelden,wat heeft het voor zin?Ik zelf scheld bijna nooit.Ik vind het zo onzinnig om te schelden.

    En als we dan toch willen schelden doe het dan met de pokken..die zijn uitgestorven dus daar kan je niemand meer pijn mee doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Chill schreef:
    GVD is geen scheldwoord, het is een boek van mijn school en staat voor "Goed Voor Druk"
    Ik volg publiciteit, dusja. XD

    (+ het is sowieso geen scheldwoord maar een vloekwoord!)

    Dus wie in het vervolg nog een keer GVD zegt, zegt eigenlijk; Goed Voor Druk. Lol! =D

    Weer wat bijgeleerd! ;D


    Whahaaha :'D

    Ze bedoelen het vast niet zo erg ofzo. Leg je er gewoon bij neer dat er scheldwoorden bestaan die een beetje té zijn, maar je kan er niet aan doen.


    - hoi ;D

    Ik scheld met alles. Dus ook kanker, godverdomme, tering etc.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik beledig dan heel vaak mensen als ik Djesus roep ofzo. Maar nog nooit heeft iemand er iets van gezegt. Sommige gelovige die ik ken roepen zelf ook Godverdomme.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 19:26 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.